مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:آمریکا و هم پیمانانش بدانند که ملت ایران کماکان حامی ولایت هستند و دشمنان خود را می شناسند.
کد خبر: ۸۸۰۰۵۲۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار، حجت الاسلام "نجات فیاضی" در همایش 9 دی شهر اصلاندوز با گرامیداشت روز بصیرت و حماسه 9 دی گفت:اگر ایمان و اعتقاد و ارزشهای الهی در زندگی و جامعه دخیل باشد خداوند برکت خود را نازل خواهد کرد اگر خدای ناکرده جامعه،ملت و مسئولان ارزشها،شهدا و خانواده های شهدا را از یاد ببرند یقینا مورد غضب خداوند قرار میگیرند.

وی با تبیین فتنه 88 و حماسه 9 دی افزود:در فتنه 88 دشمنان داخلی و خارجی دست به کار شدند تا نظام جمهوری اسلامی ایران سرنگون شود اما با بصیرت و آگاهی ملت ایران و تبعیت از ولایت فقیه نقشه های شوم دشمنان خنثی شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه آمریکا بدنبال تغییرات محاسباتی مسئولان کشور و تغییر باورهای جوانان است افزود:دشمنان با راههای مختلف،ماهواره،فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بدنبال تغییر اندیشه ها و باورهای ما بخصوص جوانان بوده و می خواهند اهداف خود را پیاده سازند.

حجت الاسلام فیاضی با اشاره به اینکه دشمنان در طول 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی بارها بر علیه نظام توطئه و برنامه ریزی کرده اند افزود:9 دی اگر تکرار می شود آمریکا و هم پیمانانش بدانند که ملت ایران کماکان حامی ولایت هستند و دشمنان خود را می شناسند.

وی با بیان اینکه بنا به فرموده امام راحل" آمریکا شیطان بزرگ است" گفت:در 9 دی ملت ایران با بصیرت و آگاهی خود مشت محکمی بردهان دشمنان و یاوه گویان زدند.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان این مرز و بوم همواره در تلاش بوده اند تا ایران عزیز سربلند نباشد افزود:دشمنان در فتنه سال 88 برای رسیدن به اهداف خود دست به کار شدند اما با رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم انقلابی و حضور به موقع آنان در صحنه،منجر به خنثی شدن فتنه شد.

وی ولایت فقیه را یک اندیشه دانست و گفت:هرکس در مقابل اندیشه ولایت فقیه بایستد قطعا خودش از بین می رود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه 9 دی ناموس کشور و آرمان ارزشهای الهی را حفظ کرد افزود:هرکس به 9 دی بدبین باشد به شهدا خیانت کرده است.اما دشمنان کورخواند و نمی توانند اتحاد و حریت ما بخصوص جوانان را از بین ببرند.

وی در پایان با قدردانی از حضور مردم و عشایر غیور خطه مرزی اصلاندوز در همایش 9 دی با بیان اینکه ملت ولایتمدار ایران همیشه پیرو خط اهل بیت و مطیع امر رهبری هستند،گفت:تا زمانی که پیرو ولایت فقیه هستیم هیچ کس نمی تواند به ما آسیب برساند.

سرهنگ محرم بنیادی فرمانده سپاه ناحیه عشایری در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم گویی و گرامیداشت هفتمین سالگرد حماسه یوم الله 9 دی به مسئولان و حاضران همایش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت:ما باید در زمان حال بصیرت و آگاهی داشته باشیم اگر افراد بی بصیر باشند مرتکب جبهه باطل می شوند.

وی با بیان اینکه 9 دی بنام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است افزود:با بصیرت کامل و الگوگیری از مکتب حضرت سید الشهداء و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان و یاوه گویان بایستیم.

ارسال نظرات