خبرهای داغ:
عضو شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان فارس با اشاره به تشکیل شورای مشورتی این جبهه در این استان گفت: به زودی رئیس و دبیر این ستاد معرفی و فعالیت رسمی جبهه مردمی انقلاب در استان فارس آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۰۵۲۷
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶

جابرمهدیار  با اشاره به اینکه جبهه مردمی انقلاب در مرکز استان فارس با پنج نفر  شورای مشورتی فعالیت خود را آغاز کرده و احتمال افزایش آن به 10 نفر وجود دارد اظهار داشت: در تمام شهرستان‌های فارس نیز با توجه به جمعیت و ظرفیت موجود اعضای شورای اصلی متشکل از 5 تا 7 نفر تشکیل می‌شود.

وی گفت:جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با توجه به شرایط موجود در کشور و استان فارس در عرصه‌های مختلف از جمله مسائل اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، فساد اداری و اقتصادی تشکیل شده و به دنبال کمک به برطرف کردن مشکلات موجود در جامعه است.

عضو شورای جبهه مردمی انقلاب اسلامی در فارس با اشاره به اینکه جبهه مردمی انقلاب اسلامی در فارس، در چند روز آینده به طور رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند تصریح کرد: این جبهه پس از آغاز فعالیت رسمی در شیراز در شهرستان‌های استان فارس فعالیت خود را دنبال می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و وجود نیروهای مومن انقلابی و پای کار در شهرستان استان فارس، اعضای این جبهه از میان این افراد که از صاحبان اندیشه هستند تشکیل می‌شود.

مهدیار خاطرنشان کرد: هدف مهم جبهه مردمی انقلاب برای ورود به عرصه انقلاب و رفع نیازهای انقلاب و  استفاده از توانایی انسانی در برطرف کردن مشکلات جامعه  از طریق خود مردم است.

وی با تاکید بر اینکه بحث جبهه مردمی نیروهای انقلاب انتخابات نیست تصریح کرد: اصل و هدف مهم جبهه مردمی انقلاب حفظ و توسعه انقلاب و رسیدن به مشکلات مردم است و اگر در این مسیر حرکت، نیاز برای ورود به فعالیت‌های سیاسی باشد حساسیت نشان داده می‌شود.

عضو شورای جبهه مردمی انقلاب اسلامی گفت: قرار است فعالیت این جبهه ادامه یابد تا با برنامه مناسب بتوان مشکلات مردم را برطرف کرد.

  اعضای شورای مشورتی جبهه مردمی انقلاب اسلامی در استان فارس را  محمد رضی حدائق، جابر مهدی‌یار، احمدهمتی، حسن‌حبیبی و راضیه علی محمدی تشکیل می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها