خبرهای داغ:
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه پایتختی جوانان جهان اسلام متعلق به جمهوری اسلامی است و شهر شیراز میزبانی این پایتخت را در اختیار دارد گفت: مراسم افتتاحیه شیراز پایتخت جوانان جهان اسلام ۱۹ و ۲۰ دیماه در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۰۵۲۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷
هادی پژوهش در سومین جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری افتتاحیه پایتخت جوانان جهان اسلام در شهر شیراز گفت: تمام مسئولین کمیته‌ها متناسب با وظایف اجرایی خود مسئولیت دارند تا مراسمی در خور شهر فرهنگی شیراز و سومین  حرم اهل بیت(ع) برگزار کنند.

نایب رئیس شورای سیاست گذاری پایتخت جوانان جهان اسلام با اشاره به حضور نمایندگان و جوانان 58 کشور اسلامی در مراسم افتتاحیه افزود: ایجاد ذهنیت و فضای مثبت از جمهوری اسلامی ایران و شهر شیراز می‌تواند در گسترش فرهنگ اسلامی نقش بسزایی داشته باشد.

پژوهش با اشاره به علاقه‌مندی همه کمیته‌ها برای ایفا هرچه مطلوب‌تر نقش و مسئولیت خود، افزود: اعطای پایتختی جوانان جهان اسلام به شهر ادب و فرهنگ و هنر و عرفان و فلسفه مایه افتخار است و همه مسئولین با انجام وظیفه باید در این امر مهم آبروی جمهوری اسلامی و استان و شهر شیراز را حفظ کنند.

مراسم افتتاحیه شیراز، پایتخت جوانان جهان اسلام قرار است روزهای 19 و 20 دی ماه امسال در مجموعه فرهنگی هنری حافظ در شیراز و با حضور مدعوینی عالی‌رتبه از کشورهای اسلامی و وزیر ورزش و جوانان برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها