امام جمعه شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه سران فتنه باید محاکمه می‌شدند، افزود: برخورد رئوفانه، دشمن را طلب‌کار می‌کند.
کد خبر: ۸۸۰۰۵۳۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: فتنه ۸۸ با بیداری مردم خنثی شد و مردم قائم‌شهر هم یک روز زودتر در ۸ دی ماه به خیابان‌ها ریختند و دلیل حضور این جمعیت عظیم، این بود که خدا دل‌های آنان را بیدار کرد و قدرت خود را متوجه دل‌های بندگان پاک و مستعد قرار داد تا از امام و ولایت حمایت کنند.
 
آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه ۹دی سالروز یک حادثه عظیم تاریخی است، اظهار کرد: حضور پرشور مردم و تدبیر رهبری این توطئه را خنثی کرد و ۹دی ماه، یوم‌الله و روزی است که خدا قدرت خود را نشان داد.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر با اشاره به کتاب اصول کافی اظهار کرد: برجسته‌ترین امر در اسلام و چیزی که رضای خداوند را در بر دارد اطاعت از امام است.

 معلمی تصریح کرد: نشانه امام به حق این است که هدایت به امر الهی انجام دهد و هر کس بخواهد آیه قرآن را به سلیقه خود معنی کند فتنه به پا می‌شود.

 امام جمعه شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه کسی که ولی خود را نشناسد و پیرو ولی فقیه نباشد خدا برای او اجر و پاداشی منظور نمی‌کند، اظهار کرد: در زمان غیبت که امام معصوم و پیامبر نداریم باید پیرو ولایت فقیه باشیم.

وی ادامه داد: در فتنه ۸۸ آنها اصل نظام و ولی فقیه را نشانه گرفتند و می‌خواستند دستاورد امام و شهدا را بر باد دهند که با حضور به‌موقع مردم مؤفق نشدند.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه سران فتنه باید محاکمه می‌شدند، افزود: برخورد رئوفانه، دشمن را طلب‌کار می‌کند.

 معلمی به حقوق‌های نجومی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری حقوق نجومی را به کار ظالمانه، غیرمنصفانه و خیانت تعبیر فرمود که باید به خزانه دولت برگردانده شود.

وی اظهار کرد: مردم مطالبات زیادی دارند و اگر دولت‌مردان مدعی هستند که التزام عملی به ولایت فقیه دارند پس نباید رهنمود رهبری را پشت گوش بیاندازند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دولت باید عیب‌ها و ایرادهای خود را پذیرا باشد و بتواند مطالبات مردم را عملی کند.

معلمی اظهار کرد: منشور حقوق شهروندی ایده خوبی است ولی جا داشت که در همان سال نخست خدمت دولت تدبیر و امید ارائه می شد نه در این شرایط که به انتخابات نزدیک می‌شویم و مردم می‌دانند که اینها بازی است.

وی در ادامه به دریافت سودهای بانکی اشاره کرد و گفت: دولت باید بیشتر به کار بانک‌ها توجه کند چرا که بانک‌ها مردم را بیچاره کردند و برای مردم این همه جریمه گذاشتند و به جای اینکه مهلت بازپرداخت دهند، بدهی‌ها را بالا می‌برند.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد: قیمت دلار ظرف 6 ماه گذشته از مبلغ 3 هزار و 300 تومان به 4 هزار و 150 تومان رسیده و برخی‌ها فرارسیدن سال نو میلادی را بهانه کردند.

وی در پایان به جمع‌آوری کمک برای ستاد پشتیبانی مدافعان حرم اشاره کرد و گفت: در طول این مدت مبلغ 12 میلیون تومان وجه نقد، یک وانت البسه و خوراکی از محل کمک‌های مردمی در اختیار ستاد قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها