خطیب موقت نماز جمعه گرمی گفت: حماسه جاوید 9دی خط بطلانی بر جریان ریشه دار فتنه بود و ما وظیفه داریم پرچم دار با بصیرت این حماسه عظیم باشیم.
کد خبر: ۸۸۰۰۵۳۳
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار،‌ حجت الاسلام ستوده در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با قدردانی ازحضور مردم در مراسم 9 دی گفت: حماسه جاوید 9دی خط بطلانی بر جریان ریشه دار فتنه بود و ما وظیفه داریم پرچم دار با بصیرت این حماسه عظیم باشیم.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی درراستای حراست از اصول اصلی و خطوط کلی انقلاب و آشناسازی با عوامل فتنه وابعاد آن انجام شد، اظهارکرد: این حماسه حاصل عنایت الهی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و نقش بی بدیل مردم بصیروولایتمداردرخنثی سازی نقشه های دشمنان بود.

حجت الاسلام ستوده، پیام مهم واصلی حماسه 9 دی را هوشیاری وآمادگی برای مقابل دشمنان و فتنه گران عنوان کرد وافزود: 9 دی درتاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت برای همیشه ماندگارشده است.

حجت اسلام و المسلمین ستوده گفت: در کشور ما تاکنون سه انقلاب اتفاق افتاده که انقلاب اسلامی ایران اولین انقلاب، تسخیر لانه جاسوسی امریکا بعنوان دومین انقلاب و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری حماسه 9دی انقلاب سوم در کشور بود که مردم با بصیر و آگاه ملت ایران رقم زدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مخاطرات فراوان استفاده از فضاهای مجازی برای گروههای مختلف سنی با بیان اینکه 74 درصد مردم درکشوراز شبکه های اجتماعی استفاده می کنند، افزود: 60درصد مردم ازاین فضاها بین ساعات 8 الی 12 شب بهره می برند که چیزی که در این موضوع قابل اهمیت و نکته سنجی است علاوه برابتلاء این افراد به انواع دردهای عضلانی و بیماریهای چشمی طبق نظرکارشناسان از محبت و کانون گرم خانواده نیز محروم خواهند ماند.

خطیب موقت نماز جمعه گرمی برهوشیاری و آگاهی والدین نسبت به استفاده سالم فرزندانشان از این کانالهای اجتماعی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه تمام منطقه استان اردبیل بعنوان اعضای اصلی استان بحساب می آید، افزود: شهرستان گرمی در بحث باورهای دینی و اعتقادی و به لحاظ مرزی بودن بیشترین موقعیت را دارا می باشد که مسئولین استانی به این امر توجه داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین ستوده با بیان اینکه بیشترین مهاجرت در2شهرستان گرمی و خلخال اتفاق می افتد که قابل تامل است، افزود: توسعه در شهرستان گرمی اتفاق نیفتاده چراکه در بحث های توسعه محوری مشکل وجود دارد که باید با وحدت و به دور ازعصبانیت و حرف های توخالی، با ارائه راهکار مناسب شاهد توسعه و مهاجرت معکوس در این شهرستان باشیم.

ارسال نظرات