خبرهای داغ:

دانشگاه فرهنگیان متخلق به تربیت شهید مطهری‌های آینده باشد

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی فارس بابیان اینکه دانشگاه فرهنگیان می‌تواند در کشور نقش‌آفرین باشد گفت: این دانشگاه متخلق به تربیت شهید مطهری‌های آینده باشد.
کد خبر: ۸۸۰۰۵۳۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹

جلسه مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شیراز و مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس با رئیس دانشگاه فرهنگیان این استان صبح امروز در قالب طرح مسیر همدلی برگزار شد.

اسماعیل قزل‌سفلی مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در این نشست اظهار داشت: مجموعه بسیج دانشجویی در فارس در بیش از 184 واحد دانشگاهی و مرکز آموزش عالی این استان فعالیت می‌کند.

وی بابیان اینکه بسیج منحصر به جریان خاصی نبوده و متعلق به همگان است افزود: هر فردی که دلش برای انقلاب می‌سوزد و دل درگرو نظام و قانون اساسی دارد، بسیجی است.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: افرادی که در راستای اهداف انقلاب اسلامی در حال فعالیت هستند را بسیجی می‌دانیم.

قزل‌سفلی بر رعایت اخلاق، ادب و تواضع تأکید کرد و بابیان اینکه بسیجیان نیز باید با این ارزش‌ها و ویژگی‌ها شناخته شوند ادامه داد: دانشجویان بسیجی از مسؤولانی که در چارچوب قانون و نظام فعالیت می‌کنند، حمایت خواهند کرد.

وی بابیان اینکه بسیج دانشجویی مشکلات و پیشرفت دانشگاه را مشکلات و پیشرفت خود را می‌داند، بر تعامل سازنده با مسؤولان دانشگاه در سطوح مختلف تأکید و تصریح کرد: بسیج دانشجویی به‌عنوان یک بازوی فکری و اجرایی به دانشگاه کمک می‌کند.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، دانشگاه را به‌مثابه کارخانه انسان‌سازی برای آینده انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: خروجی‌های دانشگاه فرهنگیان در یک چرخه تربیتی قرار می‌گیرند ازاین‌رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

قزل‌سفلی از بسیج دانشجویی به‌عنوان یک تشکل فراجناحی نام برد و بابیان اینکه این تشکل در مقابل جریان فتنه محکم می‌ایستد گفت: بسیج دانشجویی چتری برای مجموعه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و.... در دانشگاه‌ها باشد.

وی بابیان اینکه دانشگاه فرهنگیان می‌تواند در کشور نقش‌آفرین باشد افزود: این دانشگاه متخلق به تربیت شهید مطهری‌های آینده باشد.

در این جلسه رحمان صحراگرد رئیس دانشگاه فرهنگیان استان فارس گفت: دانشگاه فرهنگیان سیستم فکری تربیت‌معلمی است که سنت حسنه مسلمانی در آن بوده و هنوز نیز جریان دارد.

وی بیان داشت: دانشگاه فرهنگیان از بنیه دینی قوی برخوردار است و این موضوع اهمیت دارد چراکه زمانی دین باشد، به اخلاق، ادب، تواضع و... کمک می‌کند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان فارس با تأکید بر حرکت در چارچوب نظام و قانون اساسی و تعامل خوب و شایسته با سایر نهادها و ادارات اضافه کرد: در مسیر آگاه کردن دانشجو معلمان نسبت به مسائل اجتماعی، اجرای برنامه‌های کارگاهی تخصصی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

 در این نشست محمدعلی خلیلی مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فرهنگیان استان فارس به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این تشکل دانشجویی پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها