خطیب جمعه موقت میناب گفت:

اعتراض به مجاهدت های جوانان انقلابی بر هیچ احدی جایز نیست

خطیب موقت جمعه میناب افزود: اگر این روحیه شهادت‌طلبی ،بصیرت و شعور انقلابی در جامعه حفظ شود هیچ کشوری نمی‌تواند به این مرز و بوم تعرض کند.
کد خبر: ۸۸۰۰۵۳۷
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ،حجت الاسلام والمسلمین حسن زارعی خطیب جمعه موقت شهرستان مینابگفت: تشکیل نهضت سوادآموزی یکی از مهمترین اقداماتی بود که توسط امام راحل(ره) در کشور بنیان نهاده شد.

 

امام جمعه موقت میناب ضمن تقدیر از معلمان و متولیانی که در عملیاتی سازی این بنیان مهم در جامعه نقش آفرینی کردند، افزود: معلمان ما در جهت مبارزه با بی سوادی در سنگرهای علم و تهذیب  با وجود نبود امکانات دولتی و با تمام سختی و مشقت های پیش رو این رسالت عظیم را در جامعه تحقق بخشیدند و توانستند اقشار مختلف جامعه را باسواد کنند.

 

حجت الاسلام زارعی اظهار داشت: برای استفاده درست از نفت خام در کشور باید صنعت پتروشیمی تقویت شود تا از خام فوشی نفت به کشورهای جلوگیری شود.

 

زارعی بصیر ت انقلابی را یکی از مسائل مهم و ضروری در به ثمر رسیدن بسیاری از پیشرفت ها و تحقق امنیت در کشور برشمرد و گفت: جوانان امروز ما با بصیرت و شعور انقلابی حافظ دستاوردهای انقلاب و پشتیبان محض ولایت فقیه می باشند.

 

خطیب جمعه موقت میناب افزود: دریافت حقوق های میلیاردی برای خواصی که بویی از بصیرت نبرده اند و امینتی که حاصل مجاهدت جوانان انقلابی ما را نادیده می گیرند قابل هضم نیست.

 

وی در جواب سوال افرادی که می گویند چرا جوانان ما به سوریه می روند گفت: افرادی که این سوالها مطرح می کنند فاقد شعور انقلابی و متواری هستند و در هیچ یک از صحنه های انقلاب حضور ندارند.

 

زارعی تاکید کرد: اعتراض به مجاهدت های جوانانی که با بصیرت و شعور انقلابی پاسبان ارزسهای انقلاب اسلامی در گوشه و کنار این کشور برای برقراری امنیت ما تلاش می کنند بر هیچ احدی جایز نیست.

خطیب موقت جمعه میناب افزود: اگر این روحیه شهادت‌طلبی ،بصیرت و شعور انقلابی در جامعه حفظ شود هیچ کشوری نمی‌تواند به این مرز و بوم تعرض کند.

انتهای پیام/ز
ارسال نظرات