امام جمعه خلخال گفت:دشمنی منافقان وفتنه گران با نظام انقلاب اسلامی پایان نیافته است.
کد خبر: ۸۸۰۰۵۳۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، حجت الاسلام امیر رشتبری خطیب این هفته نماز جمعه خلخال با تقدیر از حضور ارزشمند ملت ایران در همراهی با رهبر انقلاب در حماسه نهم دی ماه گفت: دشمنی منافقان و فتنه گران با نظام انقلاب اسلامی پایان نیافته است.

وی با اشاره به عطوفت اسلامی ودینی نظام با فتنه گران گفت: هنوز یک عده از مردم و نظام طلبکارند و یک عده که به عنوان دست نشانده و جیره خوار دشمن هستند با تفکر دشمنی با نظام دست به فعالیت دارند.

وی با اشاره به اوج رذالت فتنه گران وعده از وطن فروش و خائن به نظام گفت: 30 نفر فتنه گری که دست به نامه شده و نامه ای در جهت تشدید تحریم ها بر علیه ایران اسلامی و نقض برجام و کاهش قدرت نظامی سپاه نوشته اند بدانند پرونده رسیدگی به فتنه هنوز باز است چرا که تا زمانی که فتنه گران دست به فتنه هستند این پرونده قابل رسیدگی وباز خواهد ماند.

امام جمعه خلخال ضمن اظهار تاسف از این رسوایی وفاجعه آبرو بر برای فتنه گران گفت: ملت ایران بداند این دشمنان و منافقان داخلی که روزی فتنه 88 را به بار آوردند و امروز هم با این نامه از دشمن درجه اول این نظام خواسته اند که کمر این ملت و نظام را بشکنند که این ملت روز گذشته در سالروز میثاق امت با ولایت فتنه گران را ناکام گذاشتند.

وی تغییر متن نامه فارسی وانگلیسی فتنه گران به ترامپ را نشانه منافق بودن این چهره ها دانست و گفت: در متنی منافقانه تغییر داده شده از جنایتکاران جنگی و تجاوزگران به مال وناموس مردم در کشورهای منطقه به عنوان سربازان شجاع یاد شده و اینکه منافقان در نامه خود از سپاه یاد کرده آند به خاطر آن است که این نیروی عزتمند با افتخار در کنار سایر نیروهای نظامی وامنیتی و انتظامی دست تجاوزگران را از منطقه کوتاه کرده و تلاش های شایسته سپاه عزتمند ستودنی است.

ارسال نظرات