انتقاد امام جمعه به افزایش قبوض گاز در پارس آباد

امام جمعه پارس آباد مغان گفت: افزایش بیش از حد قبوض گاز باعث ایجاد نارضايتي عمومی مردم این شهرستان شده است.
کد خبر: ۸۸۰۰۵۳۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از آران مغان، حجت الاسلام سيد سعيد رشادي در خطبه‌های امروز نمازجمعه پارس آباد با قدرداني از حضور مردم در مراسم 8 و 9 دی ماه اين شهرستان اظهار داشت: امروز هم مردم ولایتمدار ما با حضور خود در اين مراسمات که متعلق به آحاد مردم و همه احزاب بوده باری دیگر حماسه آفرین شدند و نشان دادند که پايبند به انقلاب و ولايت فقيه هستند و لحظه اي از اين ارزشها دست نخواهند كشيد.

وی با بیان اینکه دوم ربيع الثاني، ژانویه میلاد حضرت مسیح(ع) و آغاز سال 2017 ميلادي است، این روز را به مسلمانان و مسیحیان تبریک گفت.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به فرا رسیدن چهارم ربیع‌الثانی سالروز ولادت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: حضرت عبدالعظیم حسنی از بزرگان عالم شيعه و برجسته تاریخ اسلام و از محدثین والامقام است که 79 سال عمر كرده و هم معاصر با چند امام معصوم از جمله امام رضا، امام جواد و امام هادی علیه السلام بودند.

وي با بیان اینکه سفارش زیادی به زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(علیه السلام) شده است، تصریح کرد: زیارت حرم این بزرگوار در شهر ری ثواب و اجر زیارت حرم مطهر حضرت سید الشهدا(علیه السلام) در کربلا را دارد.

رشادي در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیزدهم دی‌ماه، سالروز ابلاغ پیام تاریخی حضرت امام (ره) به گورباچف، رئیس جمهور وقت شوروی در سال 67 اظهار داشت: امام راحل در این نامه، فروپاشی کمونیسم را متذکر شدند و آنان را به سوی معنویت‌گرایی و دوري از نظام سوسياليستي فرا خواندند.

وي با بيان اينكه در اتحاد جماهير شوروي چرخه كشور در دست سرمايه گذاران بود، گفت: اين امر باعث شده بود مردم بصورت برده زندگي كنند و در اين ميان تنها سرمايه گذاران بودند كه در رفاه و آسايش بودند.

وي با اشاره به تصویب قطعنامه ای علیه اسرائیل در شورای امنیت سازمان ملل، تصريح كرد: اين قطعنامه پس از 37 سال برای اولین بار بدون کارشکنی آمریکا توسط شورای امنیت در راستاي جلوگيري از شهرک سازی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی تصويب شد.

وي با اشاره به پيروزي اخير در حلب سوريه، گفت: امروز به حول و قوه الهی، معادلات منطقه به نفع ایران رقم خورد و كشورهاي غربي و عربي با همه دلارها و حمايتهايي كه از داعش در راستاي سرنگوني حكومت سوريه كردند اما موفق نشدند و بصورت خفت بار شكست خوردند.

امام جمعه پارس آباد مغان در بخش ديگري از خطبه هاي نماز با انتقاد از افزايش قبض اداره گاز گفت: افزایش بیش از حد قبوض گاز باعث شكايت و ایجاد نارضايتي عمومی مردم شهرستان پارس آباد شده است.

وي با بيان اينكه مردم قادر به پرداخت هزينه هاي قبوض گاز خود نيستند از فرماندار اين شهرستان خواست تا به اين موضوع رسيدگي كند.

ارسال نظرات