با حضور مردم ولایتمدار خلخال؛

تجمع عظیم نهم دی ماه در مصلی خلخال برگزار شد

با حضور مردم ولایتمدار خلخال تجمع عظیم نهم دی ماه در مصلی خلخال برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۰۵۸۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال ازناو، با حضور مردم ولایت مدار خلخال تجمع عظیم نهم دی ماه در مصلی حضرت آیت الله خامنه ای خلخال برگزار شد.

دراین مراسم سرهنگ مصطفی کریمی فرمانده سپاه خلخال در سخنانی ضمن تقدیر از حضور مردم انقلابی و همیشه در صحنه خلخال در تجمع عظیم نه دی گفت:دشمن می خواست در فضای غبار آلود فتنه اهداف خود را دنبال کند که با بصیرت رهبری نتوانست به اهداف خود برسد.

کریمی فتنه 88 را فتنه ای برنامه ریزی شده از یک دهه قبل عنوان وگفت: بصیرت رهبری و همراهی مردم فتنه 88 را خاموش و استکبار را ناکام ساخت.

فرمانده سپاه خلخال توجه به شعار سال رهبری معظم انقلاب را یادآور و گفت: در عصر حاضر بصیرت و دشمن شناسی تنها مولفه ای است که باید مردم جامعه به آن پایبند باشند و اجازه ندهند تا فتنه گران داخلی و خارجی با حمایت استکبار در فکر ضربه به انقلاب و نظام باشند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی رحمانزاده مسئول دفتر امام جمعه خلخال و سخنران مراسم گفت: دشمنان با هدف تهی نشان دادن انقلاب اسلامی و نظام به صحنه آمدند و با حضور غیرتمند مردم در حمایت از انقلاب و رهبری در اهداف خود مایوس شدند.

در این مراسم با حضور مسئولین شهرستان خلخال از کتاب رهرو سالار وعلمدار تالیف خانم فیروزه امیری اندبیلی که نگاهی به زندگینامه شهیدان محمد علی امیری و عبدالاحد غفارزاده از روستای اندبیل داشته رونمایی شد.

در این مراسم همچنین جمعی از ایثارگران و خانواده معظم شهدا و به همراه مسئولین واقشار مختلف مردم خلخال با شعار های مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل حرکت فتنه انگیز منافقان داخلی و خارجی محکوم و ضمن تجدید میثاق دوباره با رهبر انقلاب بر حمایت قاطع خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

تصاویر کامل از حضور مردم ولایتمدار خلخال در تجمع عظیم سالروز میثاق امت با ولایت تا دقایقی دیگر در سایت خبری ازناو خلخال منتشر خواهد شد.

ارسال نظرات