خبرهای داغ:
پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه با معرفي برترين ها در رشته هاي مختلف كتبي و شفاهي به كار خود پايان داد.
کد خبر: ۸۸۰۰۶۰۰
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه از ششم الی هشتم دی‌ماه در رشته‌های مفاهیم و نکات تفسیری سطح یک، مفاهیم و نکات تفسیری سطح دو، قرائت ترتیل، تحقیق، حفظ سه، پنج، ۱۰، ۲۰ و حفظ کل قرآن کریم در مجتمع فرهنگی و اقامتی امامت مشهد برگزار شد.

متسابقان این دوره در واقع، ۲۰۶ برگزیده مرحله نیمه نهایی رده‌های مرکز فرهنگی خواهران شاغل در معاونت فرهنگی ـ تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه سراسر کشور بودند که در رشته‌های مختلف کتبی و شفاهی به رقابت پرداختند.

در اين دوره از مسابقات 5 نفر از خواهران شاغل در سپاه استان سمنان در رشته هاي حفظ كل، حفظ 15 جزء، مفاهيم، ترتيل و تحقيق شركت كردند كه به ترتيب در اين رشته هاي مقام هاي چهارمي، سومي، ششمي و دو مقام هشتمي به دست آمد.

منتخبان رشته‌های مختلف معرفی و با اهدا لوح تقدیر و هدیه از آنها تجلیل صورت گرفت.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی مانند کارگاه «قرآن و مهارت‌های زندگی» و گردهمایی کارشناسان فرهنگی خواهر شاغل در سپاه از دیگر برنامه‌های این مسابقات به شمار می‌رود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها