برگزاري مسابقه كتابخواني «نقشه ی نقش برآب» در پارس آباد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی پارس آباد از برگزاری مسابقه کتابخوانی از محتوای کتاب «نقشه‌ی‌ نقش بر آب» به مناسبت حماسه 9 دی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۰۶۳۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار، حجت الاسلام امين پورمحمد با اشاره به نحوه شرکت در این مسابقه اظهار داشت: علاقه مندان میتوانند برای دریافت سوالات مسابقه به کتابخانه های عمومی شهرستان، بخش های اصلاندوز و تازه کند مراجعه کنند و منبع مسابقه کتابخوانی کتاب «نقشه ی نقش بر آب » تالیف: سید علی خامنه ای را از کتابخانه های عمومی به امانت گرفته یا فايل pdf كتاب را از نشاني های زير دانلود نموده و با مطالعه در مسابقه شرکت نمایند.

وي در خصوص نحوه پاسخ و ارسال سوالات مسابقه گفت: شركت كنندگان در اين مسابقه، بايد جواب سوالات را به صورت پشت سرهم به شماره ۳۰۰۰۵۷۳۸۹۱۳۲۸۶ با ذکر نام و نام خانوادگی ارسال كنند. (به عنوان مثال: ۱۲۳۲۱۲۱ نام و نام خانوادگی) یا پاسخنامه را به یکی از کتابخانه های عمومی شهرستان تحویل دهند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی پارس آباد افزود: اين مسابقه به همت اداره کتابخانه های عمومی و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد به مناسبت 8 دی (روز شهرستان) و 9 دی روز بصیرت برگزار مي شود.

پورمحمد خاطرنشان كرد: به ۸ از شرکت کنندگان در مسابقه که به ۸ سوال پاسخ صحیح داده باشند جوایزی به قید قرعه اهدا خواهد شد.

دريافت فايل pdf کتاب

علاقمندان همچنين می توانند جهت دانلود فايل pdf کتاب به آدرس های زیر مراجعه نمایند:

· پایگاه خبری آران مغانaranmoghan.ir

· پایگاه خبری آوای مغانavayemoghan.ir

· مغانه moghanehanlain.ir

· ارس تبارarastabar.ir

· وبلاگ كتابخانه عمومي شهيد رجاييrajaei83.blogfa.com

آخرين مهلت شركت در مسابقه: 95/10/23

· نتايج و نحوه اعطای جوايز اين مسابقه متعاقبا در 30 دیماه 95 در پایگاه های خبری آران مغان، آوای مغان، مغانه، ارس تبار و وبلاگ کتابخانه شهید رجائی اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات