فشار حربه جدید دشمن علیه انقلاب اسلامی

کد خبر: ۸۸۰۰۶۹۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقداد شهرستان رشت دشمن با استفاده از تحریم و فشار بدنبال آشوب و ایجاد ناامنی در کشور است که این فشارها با کدهایی که بعضی از داخل کشور به دشمنان دادند دو چندان شد و این ظلم ها به انقلاب و مردم در تاریخ ثبت خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین جان آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از خمام، با اشاره به اهمیت حضور مردم در مراسم گرامیداشت 8 و 9 دی اظهار کرد: از دیر باز مردم ایران انسان های با بصیرتی بوده اند و در عرصه های مختلف تاریخ نقش خود را در دفاع از دین نشان داده اند همانند مقاومت مردم جنوب در تنگستان، مقاومت مردم بلوچستان در شرق در جلوگیری از نفوذ انگلیسی ها و در نهایت هشتم دی ماه 88 که مردم گیلان از جلوتر از سایر استان ها یه روز زودتر در برائت از فتنه گران به میدان آمدند.

وی با اشاره به اینکه بعد از انتخابات سال 88 ماجرای عجیبی در کشور پیش آمد و کشور در طوفان عظیمی غوطه ور و تشخیص خوب از بد سخت شد گفت: خیلی از خواص نتوانستند از این غبار جان سالم به در ببرند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقداد شهرستان رشت با اشاره به حضور گسترده مردم در 8 دی افزود: مردم گیلان یک روز زودتر از سایر استان ها به میدان آمدند و در این راستا حضور مردم آنقد در رشت زیاد بود که باعث تعجب مسئولین شد و به جهان ثابت کرد که در زمان مناسب همراه ولایت هستند، این ماجرا باعث خشنودی خودی ها و ناامیدی دشمنان شد.

حجت الاسلام جان آبادی با اشاره به خوی استکباری دشمنان یادآور شد: دشمن با استفاده از تحریم و فشار بدنبال آشوب و ایجاد ناامنی در کشور است که این فشارها با کدهایی که بعضی از داخل کشور به دشمنان دادند دو چندان شد و این ظلم ها به انقلاب و مردم در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی عظیم 8 و 9 دی ماه فقط به خاطر 8 ماه آشوب دوران فتنه نبود گفت: کلید این فتنه از بیست سال قبل یعنی در سال 87 زده شد که دشمن نتوانست به هدف خود برسد و خواست در سال مدلی را که در شوروی پیاده کرده بود در ایران اجرا کند که موفق نشد. ولی این آشوب گری ها با دادن کدهایی از طرف بعضی از داخل لطمه های زیادی را به مردم زد که سال های سال اثر آن باقی خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقداد شهرستان رشت تصریح کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی با وحدت و تقدیم شهیدانی در دفاع از حرم زینبی همراهی خود را با رهبری و انقلاب نشان دادند.

حجت الاسلام جان آبادی با بیان اینکه بعضی از افراد در استان حرف هایی می زنند که مناسب نماینده مردم در مجلس نیست خاطرنشان کرد: نباید برای همراهی با فتنه بیانیه یا صحبتی انجام دهند و برای سپاه و بسیج خط و نشان بکشند.

وی افزود: این افراد بدانند که وظیفه سپاه دفاع از ارزش های انقلاب و رهبری است و اگر انقلاب یا نظام مورد تهدید قرار گیرد و یا کسی پای خود را فراتر از خطوط  قرمز انقلاب بگذارد سپاه به شدت جلوی آن خواهد ایستاد.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقداد شهرستان رشت در پایان گفت: فتنه گران می توانند با عذرخواهی از مردم برگردند و سعی نکنند خوراکی برای رسانه های غربی درست کنند.

ارسال نظرات