خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: حماسه تاريخي نهم دي ماه نمايشگاه غيرت ملي ايرانيان در دفاع از نظام اسلامي و ولایت بود.
کد خبر: ۸۸۰۰۷۰۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین میری درمراسم شبی باشهداء که به مناسبت سالروز نهم دی ماه برگزار شد اظهارداشت: حماسه تاريخي نهم دي به تعبیر رهبر حکیم انقلاب نمايشگاه غيرت ملي ايرانيان در دفاع از نظام اسلامي بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت : امروز نیز ملت ایران در پاسخ دهی لازم و محکم به زیاده‌خواهی‌ها و بدعهدی‌های آمریکایی‌ها در نقض برجام و حمایت از جبهه مقاومت در تحولات منطقه‌ای به آن نیاز دارد و باید از وحدتی که در پرتو این نگاه مشترک دینی برای حفظ انقلاب به عنوان میراث گرانقدر امام در جامعه هست، برای پیشبرد کشور و نظام اسلامی بهره ببرد.

ميري افزود: حماسه 9 دی خط پایانی بر فتنه گری دشمنان انقلاب اسلامی و عناصر وابسته آنان در داخل کشور و نشان دهنده عمق بصیرتی مردم ولایت مدار ایران اسلامی می باشد و که بزرگداشت آن گرچه بر فتنه گران بس سنگین است.

وی ادامه داد: نهم دی ماه دارای کارکردهایی چون عبرت آموزی از حوادث تلخ سال 1388و یاد آوری سابقه سیاه فتنه گران در حافظه تاریخی مردم و مصونیت بخشی نظام در برابر فتنه های مشابه است.

میری خاطرنشان كرد: باتوجه به درخواست هاي مكررمردم شريف زيركوه درخصوص گراميداشت ياد و نام شهداي عزيز وهمچنين گراميداشت فرارسيدن سالروز حماسه ملي نهم ديماه، تعداد 23 سخنران به روستاهاي زيركوه براي يادآوري اين حماسه عظيم و همچنين يادآوري رشادت ها و از خودگذشتگي هاي شهدا در راه دفاع از ميهن و ولايت اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها