خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه گفت: امروز اگر خواسته باشیم از گرداب فتنه ها بیرون بیاییم باید دست خود را در دست ولایت بگذاریم و اگر می بینید عمارها موفق شدند دلیلش این است که دستشان در دست ولایت بود.
کد خبر: ۸۸۰۰۷۱۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ،حجت الاسلام غلامرضا مرتضائی نیا در مراسم گرامی داشت 9 دی ، در اجتماع پرشور مردم شهرستان اظهارداشت: 9 دی یک تاریخی در انقلاب اسلامی بوجود آمد که بصیرت و آگاهی مردم ایران را نشان داد.

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه فتنه 88 یک پدیده بسیار شومی بود،خاطرنشان کرد:این اجتماع بزرگ با این بصیرت و آگاهی در این موقع نشان دهنده پای بندی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و ولایتمداری مردم را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: آنچه در این دهه باید دقت کنیم بصیرت است و باید بصیرت را در خود تجلی کنیم ، بصیرت به آنچه اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مرتضائی نیا با بیان اینکه جوانان فتنه 88 را بررسی و مطالعه کنند و ببینند چه عواملی باعث بوجود آمدن این فتنه شد، گفت: این فتنه هنوز جریان دارد و تقلب در آن زمان بهانه ای بیش نبود.

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه در فتنه 88 اصل نظام و ولایت را نشانه گرفته بودند، اذعان داشت: فتنه گران دنبال براندازی نظام بودند اما مردم به خود آمدند و بیدار شدند و آن حماسه بزرگ را خلق کردند که در تاریخ ماندگار شد.

وی تاکید کرد: امروز اگر خواسته باشیم از گرداب فتنه ها بیرون بیاییم باید دست خود را در دست ولایت بگذاریم و اگر می بینید عمارها موفق شدند دلیلش این است که دستشان در دست ولایت بود.

گفتنی است، به مناسبت فرا رسیدن 9 دی ماه روز بصیرت، با حضور فرهاد فلاحتی نماینده مردم شهرستانهای قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام لطفیان مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، امام جمعه شهر حاجی اباد و امام جمعه شهر زهان، فرماندار، علمای اهل سنت و شیعه و حضور پرشور مردم ولایی شهرستان مرزی زیرکوه، اجتماع بزرگ میثاق با ولایت در مصلی نماز جمعه شهر حاجی آباد برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها