امام جمعه شهرستان زاوه:

فتنه های شوم دشمنان ملت ایران هیچوقت تمامی ندارد

امام جمعه شهرستان زاوه فتنه سال 88 را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: فتنه های شوم دشمنان ملت ایران هیچوقت تمامی ندارد.
کد خبر: ۸۸۰۰۷۲۰
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به همت سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زاوه، نشستی با محوریت روشنگری سیاسی با موضوع فتنه و بصیرت در جمع پایوران و سربازان وظیفه این ناحیه برگزار گردید.

در این مراسم که با سخنرانی حجت الاسلام سیدمهدی مصطفویان امام جمعه شهرستان زاوه همراه بود، ابتدا سرگرد پاسدار نامور فرمانده این ناحیه ضمن خیرمقدم به حاضرین، اظهار داشت: همه مجموعه سپاه و بسیج موظف هستند که در مباحث سیاسی بصیرت داشته و در صحنه های حساس حاضر باشند.

در ادامه نیز حجت الاسلام سیدمهدی مصطفویان امام جمعه شهرستان زاوه ضمن تبیین تهدیدات دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: این تهدیدات به 2 دسته تقسیم می شوند.

وی دسته اول تهدیدات را بعنوان تهدید سخت دشمن نامید و گفت: هدف دشمنان از این تهدید تخریب زیربناها و مراکز حساس یک نظام است.

حجت الاسلام مصطفویان تهدید نرم را دومین نوع از تهدیدات دشمنان دانست و در تبیین آن اظهار داشت: در این تهدید دشمنان در تلاش هستند که شرایطی بوجود بیاورند که باورها و ارزش های حیاطی یک کشور توسط خود مردم آن فراموش شده و از بین برود که دراین حالت دیگر مردم به حفظ نظام و اسلام هیچ اهمیتی نداده و لذا از بین میرود.

امام جمعه شهرستان زاوه، فتنه سال 1388 را یک ترفند سیاسی دانست و افزود: دشمنان در این فتنه سعی داشتند تا باطل را حق جلوه دهند و در این راه نیز از ابزارهایی همچون غفلت و ناآگاهی مردم استفاده کردند تا ازاین طریق اهداف شوم خود را اجرایی نمایند ولی ملت بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی چون به اعتقادات و ارزش های خود پایبند بودند و اهانت های مختلف به ساحت مقدس حضرت امام حسین(ع) و ارزش های مقدس خود را دیدند ، لذا حماسه بزرگ 9دی را خلق کرده و برای همیشه بساط فتنه و فتنه گر را برچیدند.

استادیار صالحین سپاه ناحیه زاوه در ادامه نیز به استناد قرآن و احادیث و روایات ائمه معصومین(علیهما السلام)، راه های شناخت بصیرت و آگاهی را تبیین نموده و مهمترین این راه ها را در زمزمه لسانی اذکارجلاله بانیت رضای خداوند، انس با قرآن کریم و عمل نمودن به دستورات آن، اهتمام به نماز اول وقت و تلاش در تداوم آن و ارتباط با عالمان دینی برشمرد.

وی در پایان نیز فتنه های دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی را همیشگی دانست و افزود:  تنها راه مقابله با این فتنه های دائمی ، حفظ بصیرت و آگاهی و حضور در صحنه های مهم و حساس کشور توسط مردم است تا هرگونه از این تهدیدات را خنثی نموده و نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کنند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار