خبرهای داغ:
امام جمعه موقت زیرکوه:

استاندار گمان می کند یادواره شهدا هم مانند انتصابش سیاسی کاری است

امام جمعه موقت زیرکوه گفت: انتصاب آقای استانداردر این اواخر دولت یک نوع سیاسی کاری است و غالب جلساتی که برگزار می کنند سیاسی کاری است و چون اینگونه است فکر می کنند یادواره شهدا هم با اهداف سیاسی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۰۰۷۳۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسن صادقی در اجتماع طلاب و روحانیون حوزه علمیه شهر حاجی آباد که در اعتراض به سخنان اخیر استاندار خراسان جنوبی در خصوص عدم برگزاری یادواره شهدا عنوان شد، اظهارداشت: اعتراض ما نسبت به سخنان آقای استاندارخراسان جنوبی است وبه تعبیری باید بگوئیم این سخنان، سخنانی نسنجیده و خیانت آمیز بود که استاندار درسی ام آذرماه در جمع مسؤولان مطرح کرد.

رئیس حوزه علمیه حاجی آباد با اشاره به اینکه این جلسه باید زودتر از این برگزار می شد،خاطرنشان کرد: فقط یک جمله می توانیم بگوئیم و آن این است که به شهدا بگوئیم واقعا شرمنده ایم.

وی با بیان اینکه استاندار دو موضوع را در سطح استان مطرح کرد،گفت:یک سری توجیهاتی هم بریا این کار می آورند اما آنچه واقعیت دارد این است که متاسفانه ایشان این حرف را مطرح کرده اند و ما توقع این حرف را نداشته و نداریم.

صادقی خطاب به استاندار بیان داشت:آقای استاندار و کسانی که با ایشان هم عقیده هستند اگر امروز از عزت برخوردار هستید و خانواده و ناموس شما در امنیت به سر می برند به خاطر خون این شهدای عزیزی است که از همه چیز خود گذشتند و جان خود را فدا کردند تا امروز همه ما و شما در این کشور در امنیت و عزت به سر ببرند.

امام جمعه موقت زیرکوه،تصریح کرد:مردم ما آگاه و بصیر هستند و به محض مطرح کردن این حرف از جانب استاندار اهدافی که پشت این حرف بود را متوجه شدند.

رئیس حوزه علمیه حاجی آباد،تاکید کرد:استاندار برگزاری یادواره شهدا را یک نوع سیاسی کاری می داند و شاید از این نگرانند که برگزاری این یادواره ها به اهداف آنها ضربه بزند.

وی اذعان داشت:وقتی خود انسان یک ایرادی در کارش هست و دیدش خراب است فکر می کند همه اتفاقاتی که در اطرافش می افتند نیز ایراد دارد و عیب دارد.

صادقی خاطرنشان کرد:اصلا انتصاب آقای استانداردر این اواخر دولت یک نوع سیاسی کاری است و غالب جلساتی که برگزار می کنند سیاسی کاری است و چون اینگونه است فکر می کنند یادواره شهدا هم با اهداف سیاسی برگزار می شود در حالی که اینگونه نیست.

امام جمعه موقت زیرکوه گفت:ما اینجا جمع شده ایم و حرف ما این است که گمان نکنید یادواره شهدا بخاطر حرف هایی که شما تصور می کنید برگزار می شود بلکه یادواره شهدا اگر برگزار می شود بخاطر تبیین ارزشها وتاکید فرمایشات رهبری است که برگزار می شود تا مردم و جوانان ما با اهداف شهدا آشنا شوند و انس بگیرند و از شهدا فاصله نگیرند.

وی با تاکید بر اینکه یادواره شهدا هیچ مضمون سیاسی ندارد،اظهارداشت:اگر خدای ناکرده اهدافی دارند که با آرمانهای شهدا سازگار نیست به احترام خون شهدا به اهداف خود نخواهند رسید.

صادقی از همه انقلابیونی که در سطح استان به این سخنان استاندار واکنش نشان دادند تشکر کرد و گفت:کسانی که واکنش هم نشان نداند انتظار ما این است نسبت به این مواردعکس العمل سریع و قاطع خود را نشان دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار