خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت:
کد خبر: ۸۸۰۰۷۳۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

حجت الاسلام كاووس عطايي مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ 82 سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاري بسيج در قزوین با بزرگداشت نهم دي ماه بيان کرد: يك حكومت از سه پايه تشكيل شده است، رهبري الهي، قانون برتر و وجود مردم بصير.

وی ادامه داد: تجمع اين سه ركن از سال 1342 شروع شد و با رهبري حضرت امام و مكتب پوياي مرجعيت تشيع و وجود مردم بصير در 1357 به ثمر رسيد.

این مسئول تبیین کرد: بعد از به ثمر رسيدن اين حركت دشمنان اسلام تمام تلاش خودشان را از طريق ترور شخصيت ها، جنگ داخلي، جنگ تحميلي و هشت سال دفاع مقدس، تهاجمات فرهنگي و انواع و اقسام تحريم ها به كار بردند تا انقلاب را سرنگون كنند.

عطایی تشريح كرد: در انتخابات سال 1388 كه با حضورحداكثري  مردم در انتخابات همراه بود و اين قضيه براي پيشبرد اهداف انقلاب و مذاكرات هسته اي در آن زمان يك برگ برنده بود متاسفانه كساني پياده نظام دشمنان شدند و با هدف دشمنی با انقلاب اسلامي به دنبال انقلاب رنگي در ايران بودند و به مدت هشت ماه كشور را درگير افت و خیز كردند و خسارات مالي و جاني زيادي بر كشور تحميل نمودند.

نماينده ولي فقيه در تيپ 82 صاحب الامر(عج)افزود: در اين مدت رهبري ابعاد فتنه را براي مردم بازگو كردند و مردم با حضور در راهپيمايي باشكوه 9 دي ماه 88 نقشه ي دشمنان خارجي و عمال داخلي را خنثي نمودند.

8001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها