خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه با اشاره به اینکه امروز کسانی هستند در گوشه و کنار این استان حرف می زنند، گفت: آقای استاندار اگر می خواهد حرف بزند سنجیده حرف بزند و خط قرمزهای نظام را حفظ کند.
کد خبر: ۸۸۰۰۷۴۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامرضا مرتضائی نیا در اجتماع طلاب و روحانیون حوزه علمیه شهر حاجی آباد که در اعتراض به سخنان اخیر استاندار خراسان جنوبی در خصوص عدم برگزاری یادواره شهدا عنوان شد،اظهارداشت:9 دی روز بسیار بزرگی در تاریخ ملت ماست . تاریخی که ماندگار شد و بصیرت و آگاهی و قدرت نظام و مردم را به رخ استکبار جهانی کشاند.

امام جمعه زیرکوه از برگزاری این جلسه و مواضع شجاعانه طلاب و رئیس حوزه علمیه حاجی آباد تشکر کرد و گفت:در سال 88 یک پدیده بسیار شومی بوجود آمد که این پدیده شوم هم خسارت داخلی و هم خارجی برای ما ایجاد کرد و دشمنان قسم خورده نظام به ما خندیدند و خوشحال شدند.

وی خاطرنشان کرد:آنچه فتنه گران در سال 88 به دنبال آن بودند،ریشه کن کردن اسلام و زدن ولایت و رهبری و کم کردن قدرت ولایت بود و دنبال همین بودند.

مرتضائی نیا اذعان داشت:باید اتفاقاتی که در سال 88 بوجود آمد را مطالعه کرد و از آن عبرت گرفت و باید یک چاره ای برای آن اندیشید.

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه بحث تقلب در انتخابات بهانه ای بیش نبود ،گفت:اینها می خواستند مردم سالاری ،اسلام و ولایت را از بین ببرند و هم دشمنان داخلی و هم دشمنان خارجی برای آن برنامه ریزی کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه بعضی ها ظاهرا به دوران اصلاحات افتخار می کنند،تاکیدکرد:اگر مطالعه در این دوره داشته باشید می فهمید که ما هر چه ضربه خوردیم از دوران اصلاحات خوردیم و قتل های زنجیره ای ،حادثه کوی دانشگاه و موارد دیگری در آن زمان بوجود آوردند.

مرتضائی نیا بیان داشت:فکر نکنید این فتنه یک جریانی بود وتمام شد نه اینگونه نیست بلکه امروزاین جریان فتنه هست و ادامه دارد چون هنوز پس مانده های سال 88 وجود دارند.

امام جمعه زیرکوه با اشاره به اینکه امروز کسانی هستند در گوشه و کنار این استان حرف می زنند، اظهارداشت:آقای استاندار اگر می خواهد حرف بزند سنجیده حرف بزند و خط قرمزهای نظام را حفظ کند.

وی تصریح کرد:با خون شهدا بازی کردن معنی ندارد زیرا ما هر چه داریم از خون شهدا داریم و اگر آقای استاندار بر کرسی استانداری این استان نشسته است بخاطر خون شهداست.

مرتضائی نیا خاطرنشان کرد:مسؤولان باید دقت ، تلاش و کمک کنند تا یادواره های شهدا بهتر برگزار شود و این را بدانند هر چقدر آنها تلاش کنند چون یادواره شهدا مردمی است مردم با قدرت بیشتر این یادواره ها را برگزار خواهند کرد.

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه خود شهدا پاسدار نظام و انقلاب هستند،گفت:انتظار ما از استاندارخراسان جنوبی با مردم ولایتمدار و قدردان خون شهدا این است که سنجیده حرف بزند و خط قرمزها را حفظ کند و به گونه ای نشود که جلوی یادواره های شهدا را بگیرند زیرا مردم با شهدا عجین هستند و نخواهند گذاشت کسی اینگونه درباره شهدا حرف بزند.

مرتضائی نیا بااشاره به اینکه ما مدیر انقلابی و ولایی می خواهیم،تاکیدکرد:اگراستاندار اینطور حرفی زده است انتظار ما این است تا از مردم و از محضر شهدا و خانواده شهدا عذرخواهی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها