مسئول ستاد پشتیبانی مدافعان حرم آذربایجان شرقی :

کمک دانش آموزان به مدافعان لبیک به «هل من ناصر ینصرنی» است

مسئول ستاد پشتیبانی مدافعان حرم آذربایجان شرقی در جشن گلباران مدافعان حرم دبيرستان ميثاق سپاه ولايت تبريز با تشكر از دانش اموزان گفت: دانش آموزان با کمک های خود به مدافعان حرم و جبهه مقاومت به نداي «هل من ناصر ينصرني» حضرت زينب(س) لبيك مي گويند.
کد خبر: ۸۸۰۰۷۴۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بیوک آسایش افزود: بحمدالله مردم ولايت مدار كلان شهر تبريز كه شهر اولين ها به شمار مي آيند بار ديگر بصيرت و ولايت مداري خود را نشان دادند و در حمايت از جبهه مقاومت نيز نخستین هستند و به قول معروف سنگ تمام گذاشته اند.

وي ادامه داد: اين نوع اقدامات كه توسط نسل جديد انجام مي گيرد بسيار تحسين برانگيز و جالب است و نشان دهنده فهم عميق و بصيرت بالاي جوانان و نوجوان در شرايط كنوني است .

آسایش خاطر نشان كرد: دشمنان تلاش مي كنند به هر شكلي فاصله ايجاد كنند بين نسل اول انقلاب و جنگ با نسل جديد و به هر روشي دست می زنند تا ارزش هاي والاي انقلاب را كم رنگ و حتي تغيير دهد ولي شهداي مدافع حرم با حركت خود ياد و خاطره شهداي جنگ تحميلي را زنده كردند و عطر و بوي شهدا باز در كشورمان تنيين انداز شد .

وي یادآور شد: امروز مي بينيم دشمن با آن همه تبليغ خود در اين راه موفق نبوده و مردم و نسل جديد هر جا پاي اعتقادات و ارزش ها به ميان مي آيد در صحنه حاضر مي شوند و از نظام و باورهاي خود دفاع مي كنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار