خبرهای داغ:
هادی سیاسی زیرکوه گفت: آقای استاندار انقلاب صادر شد اما صادر کردن کالا وظیفه شماست نه انقلاب، چون شما مسؤول سیاسی دولت هستید و باید کالا ها را صادر کنید نه اینکه بازارچه های مرزی استان خاک بخورد و همه بیکار شوند.
کد خبر: ۸۸۰۰۷۵۷
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ محمد حسین سلحشور در دوره توانمند سازی سرگروههای صالحین بسیج با بیان اینکه 9 دی روز شعور سیاسی ملت ایران است اظهارداشت: در 9 دی 88 مردم یکپارچه به میدان آمدند وطومار فتنه گران را جمع کردند.

وی خاطرنشان کرد: روز9 دی روزی است که دنیای غرب به سرکردگی آمریکا سیلی محکمی از ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران خورد.

هادی سیاسی زیرکوه ادامه داد: اولین فتنه در سال 78 رقم خورد و در ماجرای کوی دانشگاه عده ای ازاشراف طلبان و سلطنت طلبان و عمامه به سر ها و غیر عمامه به سر ها که وضعیت موجود ناراضی بودند عزمشان را جزم کردند تا در سال 78 طومار انقلاب را بپیچند اما با هدایت های رهبر انقلاب نقشه شان نقش بر آب شد.

سلحشور با اشاره به فتنه 88 گفت:کلید و رمز انتخابات 88 را تقلب خواندند و مانند برخی کشورهای دیگر به دنبال انقلاب رنگی در جمهوری اسلامی ایران بودند.

وی اذعان داشت:در فتنه 88امثال موسوی و کروبی مترسکی بودند که گول غرب گرایان را خوردند و برای همیشه به زباله دان تاریخ پیوستند.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه فتنه گران خیانت های زیادی انجام دادند،گفت:اولین خیانت فتنه گران ،خیانت به مردم و انقلاب بود. مردمی که علیرغم همه مشکلات در همه صحنه ها حاضر است.

امروز در کشور به نیروی انقلابی و ولایی نیاز داریم

هادی سیاسی زیرکوه تاکیدکرد:امروز نه اصلاح طلب مورد تقدیر است و نه اصولگرا زیرا هر دو امتحان خود را پس دادند بلکه امروز به نیروی انقلابی و ولایی نیاز داریم .

سلحشور از تلاشهای چندین ماهه تیم مذاکره کننده هسته ای تشکر کرد و بیان داشت:بعضی ها در داخل مدام جریان را طوری جلوه دادند که میگفتند آب خوردن ما هم به اجازه آمریکا ربط دارد.

وی با اشاره به بحث تمدید تحریم های آمریکا علیه ایران،خاطرنشان کرد:برجامی که در 25 دقیقه در مجلس تصویب شود و صدای موافقین و مخالفین در نطفه خفه شود نتیجه ای جز این ندارد.

وی اظهارداشت: ما به این قسمت برجام منتقدیم که چرا کار کارشناسی انجام نشد و مدام داد زدید که برجام آفتاب تابان است و صدها تعریف و تمجید دیگر.

سلحشور ادامه داد:برجام حسن هایی هم برای ما داشت و اولین حسن آن این بود که چهره خبیث آمریکا که بد عهد و لجوج است برای مردم انقلاب روشن شد.

هادی سیاسی زیرکوه با اشاره به تلاش عده ای برای بزک کردن آمریکا گفت:عده ای امروز راه افتاده اند و تلاش دارند دشمنی را که ما از در بیرون انداخته ایم به زور از پنجره وارد کنند.باید مواظب باشیم و روشنگری کنیم و بدانیم که این امریکا هیچ فرقی با آمریکای 37 سال قبل نکرده است.

سلحشور ادامه داد:37 سال از انقلاب اسلامی گذشته است و ما همچنان شعار مرگ بر آمریکا سر می دهیم و به آن افتخار می کنیم اما بعضی ها می خواهند این شعار را از ملت ایران بگیرند.

صادر کردن کالا وظیفه مسؤولان دولتی است

این کارشناس سیاسی با اشاره به سخنان اخیر استاندار گفت: ایشان دو مطلب بیان کردند و مطلب اول ایشان در مورد انقلاب اسلامی بود که واقعا جای تاسف دارد.

وی تاکیدکرد: همه هم و غم امام راحل این بود که انقلاب را می خواهیم صادر کنیم اما مسؤول عالی استان می گوید ما که در صادرات کالا مانده ایم ما را به صدور انقلاب چکار است.

سلحشور ادامه داد: آقای استاندار ما انقلابمان را در این 37 سال صادرکردیم و اگر نمیدانید بدانید انقلاب ما به کشورهای همسایه و کشورهای آمریکای لاتین و آفریقا صادر شد و امثال شیخ زکزاکی تربیت شدند .

هادی سیاسی زیرکوه گفت: آقای استاندار انقلاب صادر شد اما صادر کردن کالا وظیفه شماست نه انقلاب چون شما مسؤول سیاسی دولت هستید و باید کالا ها را صادر کنید نه اینکه بازارچه های مرزی استان خاک بخوردو همه بیکار شوند.

وی خاطرنشان کرد: مطلب دوم استاندار در خصوص برگزار نکردن یادواره شهدا بود ،شهدایی که همه هم و غم خود را برای این کشور گذاشتند و این جای تاسف دارد.

سلحشور اذعان داشت: شهدا با دست و پای بسته از آرمانهای انقلاب کوتاه نیامدند و دفاع کردند اما عده ای غربگرا امروز می گویند یادواره شهدا برگزار نشود.

فتنه آینده، ایجاد اختلاف بین رهبری و امت است

وی با اشاره به اینکه فتنه 78 سهم خواهی قدرت طلبان و فتنه 88 اختلاف بین خواص و نظام بود،گفت: فتنه آینده اختلاف بین رهبری و ملت است و می خواهند مردم را نسبت به رهبری بدبین کنند و این آخرین نقشه دشمنان است.

سلحشور تصریح کرد:باید مواظب باشیم و با بصیرت افزایی نگذاریم این درخت تناور و این انقلابی که برای ما ارمغان آمده است به این سادگی به دست غربگرایان از بین برود.

وی با اشاره به شکل گیری جریان انقلابی جدید،گفت: شکل گیری این جریان خوب است به شرطی که جریان انقلابی واقعا انقلابی باشد و انتظار داریم جریان انقلابی توکل بر خدا را پیشه کند نه بر کدخدا.

ارسال نظرات
پر بیننده ها