خبرهای داغ:
امام جمعه موقت زیرکوه:

تخریب قوه قضاییه به دلیل پیگیری موضوع حقوق های نجومی/ حقوق های نجومی هجوم به ارزش ها است

امام جمعه موقت زیرکوه با اشاره به موضوع حقوقهای نجومی گفت: علیرغم تاکید فراوان مقام معظم رهبری بر پیگیری موضوع حقوقهای نجومی، تنها قوه قضاییه پیگیر این موضوع بود و به همین خاطر تلاش کردند قوه قضائیه را تخریب کنند.
کد خبر: ۸۸۰۰۷۹۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسن ارمغان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر حاجی آباد، ضمن توصیه به تقوای الهی بر رونق مراسم ازدواج اسلامی تاکید کرد واظهارداشت: مردم زندگی جوانان خود را با گناه آغاز نکنند زیراعلت بیشتر طلاقها به علت شروع زندگی با گناهان است وفتوای همه علمای اسلام این است که پول دادن به عروس و داماد هنگام رقص حرام است.

امام جمعه موقت زیرکوه با گرامیداشت یاد و خاطرشهداخاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

ارمغان ادامه داد: متاسفانه امروز کسانی که سر سفره شهدا نشسته اند و از آنها به پست و مقام رسیده اند می گوبند تا زمان انتخابات یادواره شهدا برگزار نشود اگر این طور باشد ما همیشه انتخابات داریم پس نباید هیچ یادواره ای برگزار کنیم.

یادواره های شهدا حزبی نیست

وی با بیان اینکه یادواره های شهدا حزبی نیست، گفت: این حرفها نشانه جنگ نرم دشمن است اما بدانند چون یادواره های شهدا مردمی است، مردم با قدرت این یادواره ها را برگزار خواهند کرد زیرا هرپست ومقام و امنیتی که در کشور وجود دارد به برکت همین شهداست.

حجت الاسلام ارمغان با اشاره به موضوع حقوقهای نجومی ، تصریح کرد: علیرغم تاکید فراوان مقام معظم رهبری بر پیگیری موضوع حقوقهای نجومی ، تنها قوه قضاییه پیگیر این موضوع بود و به همین خاطر تلاش کردند قوه قضائیه را تخریب کنند.


امام جمعه موقت زیرکوه تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، موضوع حقوقهای نجومی هجوم به ارزشهاست، بنابراین نباید به آسانی از آن عبور کرد و نباید شامل مرور زمان شود و باید پیگیری شود.


وی با اشاره به نهم دی ماه بیان داشت: این روز، روز بصیرت و تجدید عهد با ولایت است روزی ماندنی که رهبری می فرمایند حادثه ۹دی ماه حادثه ماندنی در تاریخ ماست و باید حفظ شود .


حجت الاسلام ارمغان با اشاره به اینکه فتنه زنده است و نمی میرد، اذعان داشت: فتنه گران ضرر و زیانهای زیادی به کشور وارد کردند شعار علیه روحانیت، شعارمرگ بر اصل ولایت فقیه، پاره کردن عکس امام ، سوزاندن ماموران نیروی انتظامی و کشتن بسیجیان بی گناه ، هتک حرمت نماز جمعه آتش زدن قرآن ومسجد و بی احترامی به عاشورا از اهم کارهایشان بود که هتک حرمت به عاشورا را مردم تحمل نکردندو ۹دی را بوجود آوردند.

آزادی حلب به برکت صدور انقلاب اسلامی ایران است


امام جمعه موقت زیرکوه با اشاره به سخنان اخیر استاندار خراسان جنوبی، اظهارداشت: مسؤولی می گوید ما کالا نداریم که به کشورهای دیگر صادر کنیم چطور می توانیم انقلابمان را صادر کنیم که در جواب وی بایدبگوئیم اگر در سوریه حلب آزاد می شود این از برکت صادر شدن انقلاب است.


وی ادامه داد: اگر انقلاب ما صادر نشده چرا رئیس جمهور روسیه به رهبر معظم انقلاب نامه می نویسد و ازایشان در مورد کشورش کسب تکلیف می کند؟

ارمغان گفت: در آمریکای لاتین سخنان رهبری را تحلیل و عمل می نمایند اما متاسفانه برخی ها در داخل کشور هنوز درک نکرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار