خبرهای داغ:
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین گفت: امروز مهمترین رسالت آحاد جامعه، حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهداست.
کد خبر: ۸۸۰۰۷۹۷
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین گفت: امروز مهمترین رسالت آحاد جامعه، حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهداست

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، یادواره یکصد و 93 شهید دی ماه قزوین و حومه با حضور مسوولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین به ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در حسینیه امامزاده حسین(ع) برگزار شد.
در یادواره فوق، حجت‌الاسلام موسی صفی‌خانی، از رزمندگان عملیات کربلای 4 گفت: رزمندگان دفاع مقدس که در عملیات‌های مختلف شرکت کردند از نزدیک همه سختی‌ها و مشقت‌هایی که شهدا متحمل شدند را با چشمان خود دیدند و می‌توانند آن را بازگو کنند.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین افزود: کربلای 4 سخت‌ترین عملیات دفاع مقدس بود که بایستی ابعاد مختلف آن را برای مردم بازگو کرد تا بیشتر با شهدای این عملیات آشنا شوند.
وی با بیان اینکه شهدای کربلای 4 مظلومند، گفت: این شهیدان با ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و همچنین مسوولیت حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی را بر دوش ما گذاشتند که بایستی تلاش کنیم آن را به درستی انجام بدهیم.
صفی‌خانی ادامه داد: شهدای کربلای 4 سخت‌ترین لحظه‌های جنگ تحمیلی را تحمل کردند تا امروز ما راحت زندگی کنیم، آنها دست‌هایشان بسته شد تا دست‌های ما برای زندگی کردن و قدم گذاشتن در مسیر اسلام باز باشد.
این مسوول با اشاره به اینکه در عملیات‌های مختلف به ویژه کربلای 4 پیکر مطهر شهدا جا ماند: برخی‌ها می‌گفتند شهدا رفتند ما ماندیم، ولی به نظر بنده شهیدان ماندند و ما رفتیم، زیرا با مادیات و تعلقات دنیوی مشغول شدیم.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین گفت: باید دستاوردهای بزرگ و زوایای پنهان دفاع مقدس به قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان بازگو شود تا آنها بیشتر با این دوران آشنا شوند.
مهمترین رسالت آحاد جامعه، حراست از آرمان‌های شهداست.
این مسوول با بیان اینکه شهدا توانستند وظایف خود را به نحو احسن در هشت سال دفاع مقدس انجام بدهند، تبیین کرد: امروز مهمترین رسالت آحاد جامعه که شهدا بر عهده ما گذاشتند، حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی و و آرمان‌های شهداست.
وی با اشاره به اینکه باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا فرصتی است تا مردم با حضور خود در چنین مراسم‌هایی با ولایت و آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کنند و فراموش نکنند که چه دلیرمردانی در دفاع مقدس جان‌شان را دادند تا آنها در امنیت و آرامش باشند.
صفی‌خانی با اشاره به اینکه اگر همه وصیت‌نامه‌های شهدا را مرور کنیم، بیشتر آنها مردم را به حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفظ حجاب سفارش کردند، افزود: اگر بخواهیم راه آنها را ادامه بدهیم باید به توصیه‌هایشان توجه کرده و این توصیه‌ها را در جامعه احیا کنیم.
این مسوول مطرح کرد: ارتباط معنوی که مردم با شهدا و ولایت دارند، انکارناپذیر است، زیرا امروز دشمنان هر کجا دست به فتنه می‌زنند آحاد جامعه با دفاع از آرمان‌های شهدا و تاسی از بیانات رهبری این فتنه‌ها را خنثی می‌کنند.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین با بیان اینکه شهدا زنده‌اند و نزد خداوند روزی می‌خورند، اذعان کرد: آنها در کنار ما هستند و بر همه اعمال و رفتارمان ناظرند.
گفتنی است: این یادواره همزمان با سالروز عملیات‌های پیروزمند کربلای 4 و 5 و گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای 7 دی ماه 57 قزوین در جریان پیروزی انقلاب اسلامی برگزار ‌شد.
در این یادواره، همچنین 98 تن از والدین شهدا که طی دی ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته و به فرزندان شهیدشان پیوستند، یاد و خاطره آنان همزمان با این یادواره گرامی داشته ‌شد.
مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره شهدای دی ماه قزوین و حومه در گلزار شهدای قزوین حضور یافتند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های آنان تجدید بیعت کردند.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها