دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سبزوار:

کارتن‌خوابی و گورخوابی در کشور مایه شرمساری است/ در دولت یازدهم مردم تغییری در سفره‌های خود احساس نمی‌کنند

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سبزوار گفت: کارتن‌خوابی و گورخوابی مایه شرمساری است و نگاه لیبرالی عده‌ای غرب‌گرا باعث افزایش فاصله فقیر و غنی شده است.
کد خبر: ۸۸۰۰۸۰۷
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سید وحید دلبری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه شهرستان سبزوار با بیان اینکه موضوع حجاب و عفاف در سطح سبزوار و دانشگاه‌ها به‌عنوان دغدغه جدی نظام جمهوری اسلامی باید پیگیری شود، اظهار کرد: ایجاد هیأت عزاداری متحده در راستای وحدت بیشتر هیأت‌های مذهبی شهرستان باعث شور و نشاط مذهبی می‌شود.

وی با اشاره به حماسه 9 دی، افزود: مردم بصیر ایران اسلامی پس از تحمل 8 ماه آتش افروزی، حمله به مردم بی‌دفاع، هتک حرمت هیأت‌های مذهبی، آتش زدن مسجد و سوت و کف زدن در روز عاشورا توسط استکبار جهانی و سران فتنه، روز نهم دی سال 88 باعث شدند تا پرونده فتنه آمریکایی صهیونیستی برای همیشه خاتمه پیدا کند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سبزوار با بیان اینکه برخی در کشور از رفع حصر سران فتنه صحبت می‌کنند و همین سران استکبار لطمات جبران ناپذیری به نظام اسلامی زدند، تصریح کرد: حامیان فتنه فکر می‌کنند گذر زمان باعث می‌شود که ملت ما گناه نابخشودنی فتنه‌گران، جنایت و خیانت آنان به نظام را فراموش کنند.

دلبری ادامه داد: برخی می‌خواهند فضایی در کشور ایجاد کنند تا از فتنه حساسیت‌زدایی شود و تمرکز این تلاش‌ها برای این است که فتنه را از سطح یک کدورت و حذف ولایت فقیه به حد یک اعتراض و انتقاد ساده ماجرا را به پایان برسانند.

وی با بیان اینکه فتنه سال 88 از پیشنهاد کمیته صیانت از آراء توسط عده‌ای معلوم‌الحال و نامه بدون سلام و یکی از خواص خطاب به رهبر معظم انقلاب کلید خورده بود، بیان کرد: نامه بدون سلام بعدها با خطبه نمازجمعه دشمن شاد کن تکمیل و مایه امیدواری دشمنان کینه‌جوی امام و انقلاب شده بود و در این نامه از نشانه‌های خشم احزاب و گروه‌های هم‌سوی خودشان در روزهای آینده خبر می‌دهند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سبزوار با اشاره به عملکرد ضعیف دیپلماسی کشور در موضوع برجام، عنوان کرد: در موضوع پسابرجام دیدیم که نمی‌شود با دیپلماسی لبخند و راه رفتن با کدخدا، امیدی به حل مشکلات کشور داشت ولی تجربه تلخی بود که برخی فکر می‌کردند با نگاه به بیرون، می‌توان کشور را اداره کرد.

دلبری با بیان اینکه بیش از 1000 روز از ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری به رؤسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گذرد، یادآورشد: مقام معظم رهبری فرمودند گره گشایی اقتصاد در لوزان و سوئیس نیست بلکه به دست جوانان همین مرز و بوم است.

وی رفع فقر، محرومیت و ایجاد اشتغال برای جوانان را از مهم‌ترین حقوق مردم در دفاع از عزت ملی دانست و گفت: زشتی حقوق‌های نجومی، کارتن‌خوابی و اخیراً گورخوابی، مایه شرمساری است و نگاه لیبرالی عده‌ای غرب‌گرا باعث افزایش فاصله فقیر و غنی شده است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سبزوار با بیان اینکه در کشور ما متأسفانه کسانی که حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند به‌عنوان ذخایر نظام جمهوری اسلامی معرفی می‌شوند، افزود: دولت یازدهم باید تدبیر ویژه‌ای برای مدیریت معضل نجومی بگیران و کارتن‌خواب‌ها داشته باشد تا اصل اساسی نظام اسلامی محقق شود.

دلبری با اشاره به شعارهای دولت مبنی بر کاهش تورم و رکود، یادآور شد: در طول فعالیت دولت یازدهم مردم تغییری در سفره‌های خود احساس نمی‌کنند و اکنون تورم و نگرانی بر مردم تحمیل شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها