نهمین جشنواره جوان سرباز طرح حضرت علی اکبر علیه السلام در حسینیه الزهراء سلام الله علیها سپاه ناحیه فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۰۸۱۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سربازی مقطعی از زندگی جوانان است که برای برخی خوشایند و شاید برای برخی دیگر ناخوشایند است. دورانی که فرد تحت چارچوب ها و قواعد معینی قرار گرفته و باید زندگی خود را با این قوانین تطبیق دهد.

دورانی که عده ای آنرا پر جنب و جوش و پرخاطره می دانند و عده ای دیگر فکر می کنند که در این مقطع از زندگی دچار سکون شده و تنها وقت و زندگی خود را تلف می کنند؛ اما حقیقت این است که این دوران بسته به فراخور افراد می تواند دورانی پر بار و پربازده باشد، چرا که در این مقطع جوان از حالت خمودی خارج شده و به زندگی خود نظم می دهد و در واقع در این دوران است که فرد معنای واقعی نظم در زندگی را درک و می تواند آنرا در سراسر زندگی خود جاری کند.

و در آخر اینکه اکثریت قریب به اتفاق دوستداران و منتقدان در یک موضوع اشتراک نظر دارند و آن خاطرات شیرینی است که از این دوران برای افراد باقی خواهد ماند. خاطراتی که حتی عده ای پس از گذشت سالیان دراز در دوران پیری و کهنسالی نیز بارها از این خاطرات یاد خواهند کرد.

جشنواره های سرباز، نمونه یکی از همین گونه خاطرات به یاد ماندنی است.

امسال نیز در نخستین ماه زمستان 95، نهمین جشنواره جوان سرباز در محل حسینیه الزهرا سلام الله علیها سپاه ناحیه فارسان برگزار شد.

در این جشنواره مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم، حجت الاسلام کریم سرافراز، به عنوان مهمان افتخاری حضور داشت و پیرامون اهمیت و فلسفه خدمت مقدس سربازی در نظام اسلامی به ایراد سخن پرداخت.

گفتنی است: به پاس تلاش ها و در راستای ارج نهادن به مقام والای سرباز،‌در این مراسم از سجاد رئیسی، مجید رئیسی، طاهر امیدی و حمیدرضا صالحی به عنوان سربازان نمونه سپاه ناحیه فارسان تجلیل شد.

ارسال نظرات