خبرهای داغ:
مسلم امینی
در مصاحبه با دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضایه :
محمدجواد لاریجانی گفت: آن چیزی که از همه مهمتر است و نیاز به سفارش و توصیه دارد، باید مردم مسلح به سلاح بصیرت شوند تا همانگونه که در ۹ دی نشان دادند در برابر خطرات هوشیار باشند.
کد خبر: ۸۸۰۰۸۵۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر،دبیر حقوق بشر قوه قضائیه در مصاحبه اختصاصیگفت: ۹دی بزرگداشت روزی است که بصیرت مردم در فهمشان از دین در مکتب اهلبیت، در پیروی آنها از ولایت، نظام و دستاوردهای نظام اسلامی تجلی بسیار آشکاری کرد.

وی اضافه کرد: ۹ دی روزی است که ملت ایران شکست عجیبی بر استکبار به سرکردگی آمریکا و کشورهای همراهش وارد کرد.

محمدجواد لاریجانی تاکید کرد: شکستی که آمریکا در ۹دی ایران خورد در هیچ یک از پروژه های مشابه منطقه تجربه نکرده بود.

وی ادامه داد: کسانی که در حادثه فتنه ۸۸ شرکت کردند در یک کودتای تمام عیار علیه نظام و دموکراسی با ماهیت اسلامی شرکت کرده بودند و نمی توانند از این جرم بزرگ فرار کنند.

لاریجانی اظهار کرد: البته نظام اسلامی بر اساس اسلام و وظایفی که دارد می تواند طبق مصالحش با فتنه گران برخورد کند اما تا امروز با کسانی که در فتنه ۸۸ مشارکت داشتند با نهایت لطافت برخورد شده و هدف انتقام نیست بلکه پیشگیری است.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که از همه مهمتر است و نیاز به سفارش و توصیه دارد، باید مردم مسلح به سلاح بصیرت شوند تا همانگونه که در ۹دی نشان دادند در برابر خطرات هوشیار باشند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه هشدار داد: فتنه های دشمن متعدد است ولی با پیروی از رهبری که ولی امر مسلمین هستند و نعمت بزرگی بر این کشور است، بر همه امور موفق و پیروز خواهیم شد و در برابر فتنه ایستادگی می کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها