معاون جدید پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر معرفی شد

با حضور رئیس، اعضای هیئت رئیسه و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر دکتر عباسعلی شکری به عنوان معاون جدید پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۰۰۸۵۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، نقش این معاونت را در رشد و توسعه این دانشگاه بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان و با اشاره به شعار سال که اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده اظهار امیدواری کرد با تدبیر و برنامه ریزی مناسب و ارائه راهکارهای عملی بتوانیم گام های اساسی و عملی در حوزه تحقیق و پژوهش فراهم نمائیم.

نادر اسدی رمز موفقیت این حوزه را که به عنوان نبض دانشگاه به شمار می رود استفاده از نظرات اساتید و دانشجویان و زمینه سازی که برای همکاری و مشارکت آن ها در طرح های تحقیقاتی و پژوهشی بخصوص فن آوری های نوین خواند و افزود: متأسفانه این دانشگاه با امکانات، تجهیزات و آزمایشگاه های متعدد آنطور که انتظار می رود که از این ظرفیت ها بهره لازم و کافی را ببرد، نبرده و این امر نیازمند برنامه ریزی اصولی، تشویق و ترغیب اساتید و دانشجویان در این زمینه می باشد.

این مقام مسئول افزود: یکی از برنامه های اولویت دار دانشگاه آزاد اسلامی تقویت و توسعه شرکت های دانش بنیان با تکیه بر توانمندی های داخلی و بومی سازی فن آوری های نوین می باشد که با توجه به قابلیت های این دانشگاه و کارهای ارزشمند انجام شده در طی سه سال گذشته باید طوری برنامه ریزی شود نسبت به گذشته از رشد و توسعه مطلوبی برخوردار شود و این امر در گرو تعامل و همکاری همه همکاران هیئت علمی و مشارکت دانشجویان بخصوص دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی میسر خواهد شد.

وی، دکتر عباسعلی شکری سرپرست حوزه معاونت پژوهش را یکی از همکاران فعال در حوزه پژوهش و تحقیقات عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد تمامی حوزه ها با تعامل و همفکری، همکاری لازم را با این معاونت داشته باشند.

در این جلسه دکتر عباسعلی شکری، معاون جدید پژو هش و فن اوری های واحد نیز از این حسن اعتماد قدردانی کرد و افزود: موفقیت هر حوزه در گرو همکاری و تعامل میسر است و قطعا برنامه این حوزه در آینده حمایت از ایده ها و نظرات اساتید و دانشجویان، ظرفیت سازی لازم برای همکاری بیشتر با آنها و توسعه همکاری های داخل و خارج از دانشگاه خواهد بود.

دکتر عباسعلی شکری، دارای دکترای ریاضی محض و عضو تمام وقت هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار