خبرهای داغ:
استاندار سمنان:

تلاش اوقاف سمنان برای دریافت بودجه‌های ملی قابل تقدیر است

استاندار سمنان گفت: تلاش مسؤولان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برای دریافت بودجه‌های ملی قابل تقدیر است.
کد خبر: ۸۸۰۰۸۶۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، محمدرضا خباز در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال جاری که با حضور نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، سایر مدعوان و مدیران در سالن یادگار امام خمینی (ره) استانداری سمنان تشکیل شد، از خدمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان قدردانی کرد.

استاندار و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سمنان در این نشست، با جمع‌بندی نظرات، بیانات و صحبت‌های مدیران، از زحمت و تلاش اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بابت پیگیری و دریافت بودجه از تهران قدردانی کرد.

خباز افزود: هر سازمان و اداره‌ای که در دریافت بودجه برای پروژه‌های خود موفق باشد، مورد تشویق کتبی و شفاهی قرار خواهد گرفت.

استاندار سمنان با تأکید بر لزوم اجرای عدالت گفت: از ابتدای ورود به استان سمنان طی جلسات مختلف با مدیران دستگاه‌های اجرایی به همه مدیران توصیه شد تا با عدالت رفتار کنند؛ همین‌طور که ما برای فرزندان خود یکسان تصمیم می‌گیریم، باید برای استانمان نیز تصمیم یکسان همراه با عدالت داشته باشیم.

خباز بیان کرد: تصمیمات باید جنبه اغنایی داشته باشد و مدیر دستگاه پس از اجرای تصمیم بتواند از تصمیم خود دفاع و پشتیبانی کند.

وی با اشاره به طرح اجرای آمایش سرزمینی در استان سمنان و دیگر نقاط کشور، پیشنهاد همکاری و هماهنگی بیشتر دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان سمنان و کشور در تدوین سند آمایش سرزمینی را ارائه کرد.

استاندار سمنان گفت: هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های مربوط و مراکز علمی می‌تواند در تسریع تدوین طرح آمایش سرزمینی تأثیرگذار باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها