خبرهای داغ:
مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

شرایط داخلی ایران، تنها امید غرب است

مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: غرب در حال فروریختن تنها یک امید دارد و آن هم شرایط داخلی ماست، بنابراین این شرایط را باید فهمید و آن را به گونه ای تغییر داد که امید دشمن به ناامیدی تبدیل شود.
کد خبر: ۸۸۰۰۸۶۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین نشست سیاسی 9 دی با سخنرانی سردار جوانی مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز(شنبه) در حسینیه تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) قزوین برگزار گردید.

سردار جوانی در ابتدای صحبت های خود با اشاره به دستاوردهای حماسه 9 دی اظهار کرد: یکی از نقاط عطف این روز این است که ملت ایران با حماسه خودش بزرگترین فتنه بعد از انقلاب را به گونه ای در هم شکست که آن را از یک تهدید به یک فرصت تبدیل کرد.

وی افزود: اگر نظام جمهوری اسلامی موفق می‌شد با دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی فتنه را برطرف کند چه بسا هر سال ما شاهد حرکت معاندین، منافقین و فتنه گران بودیم، اما در 9 دی مردم خودشان به صورت خودجوش توانستند حماسه بیافرینند.

مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: 9 دی این امکان را بدست می‌دهد که این همایش ها برگزار شود و مردم بتوانند نقشه ها و فتنه های دشمنان علیه این ملت را مرور کنند و این موضوع باعث یک هوشمندی مستمر در بین مردم است.

سردار جوانی اینطور ادامه داد که رویارویی جبهه انقلاب با جبهه استکبار در همه صحنه هاست و این جبهه با انقلاب و مردم ایران از جهت تمدن سازی انقلاب اسلامی و موقعیت ژئوپلوتیکی ایران در منطقه ناشی می شود.

وی با اشاره به اینکه جبهه انقلاب اسلامی یک جبهه مردمی است و مستضعفین را به عرصه آورده در حالی که جبهه غرب متکی به گروههای مخوف تروریستی با افکار الحادیاست، افزود: گیر کردن آل سعود در باتلاق یمن نشان می‌دهد که جریانی پیروز است که متکی به مردم باشد.

جوانی در پایان بیان کرد: غرب در حال فروریختن تنها یک امید دارد و آن هم شرایط داخلی ماست، بنابراین این شرایط را باید فهمید و آن را به گونه ای تغییر داد که امید دشمن به ناامیدی تبدیل شود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها