خبرهای داغ:
همزمان با 9 دی روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» با حضورجمعی ازمسئولین محلی و اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه باغملک با تجمع پرشور در جلوی حوزه علمیه امام صادق(ع) بار دیگر ضمن اعلام ولایت‌مداری خود اقدامات فتنه‌گران سال 88 را محکوم کردند
کد خبر: ۸۸۰۰۸۶۳
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

در این مراسم  سخنرانی خطیب جمعه شهر ، در راه بصیرت افزایی و حمایت مردم در ۹ دیماه تاریخ ساز ۸۸ ، از نظام و ولایت ، برگ زرینی دیگر از تاریخ مشارکت شهروندان باغملک ، ورق خورد. 

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد امام جمعه محبوب و مردمی شهرستان باغملک با اشاره به نقش دشمنان اسلام در عاشورای ۸۸ بخصوص امریکا و اسرائیل ، باری دیگر پرده از دستان شیطانی آنها برداشته و رهنمون های الهی ولایی مقام معظم رهبری و همچنین نقش حضور بلادرنگ مردم ایران را برجسته و ناجیگر این توطئه دانستند. 
وی همچنین از تحریمهای غرب و نقض توافقات برجام سخن راند و با ذکر زحمات تیم دیپلماسی دولت ، که همواره تحت فرمان مقام معظم رهبری تلاشی بزرگ را در راستای برچیده شدن تحریمها نمودند ، و شخص محترم وزیرامورخارجه ، با تعبیر وزیرزیرک ، تقدیر و تشکر نمودند.

وی تصریح کرد: فتنه گران در روز عزای امام حسین(ع)، در سال88 آمده بودند تا تقاص شکستشان در پای صندوق های رأی را با توهین به عزیزترین سرمایه مردم، یعنی دین و باورهای دینی آنها بویژه عاشورا بگیرند و به گمان خود، کار انقلاب و نظام را تمام کنند؛ اما ایستادگی و مقاومت مرصوص ملت که نتیجه بصیرت و غیرت دینی آنها بود، دشمن را ناکام گذاشت.
خطیب محترم مراسم ، دلایل تن دادن ایران به مذاکرات ، علی رغم اشراف بر بد عهدی غرب را ، هشدار و سندی برای آیندگان ذکر نمود ، تا نگویند اگر ایران مذاکره میکرد ، تحریم ها برچیده میشدند! 
درپایان مراسم با تقدیر از حضور مردم ، بیانیه ی امسال نیز قرائت گردید و مردم ولایتمدار باغملک با شعارهای مرگ بر منافق فتنه‌گر مرگ بر ضد ولایت فقیه، ضمن تجدید بیعت با رهبری ، حمایت خود از نظام و برائت خود از دشمنان را اعلام داشتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها