خبرهای داغ:
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: این جفا در حق انقلاب است که عده ای موضوعاتی مثل فتنه 78و 88 را اختلاف سلایق داخل نظام تعریف می کنند. اشتباه می کنند کسانی که تهدید انقلاب ونظام اسلامی را در داخل جریانات سیاسی خودی تعریف می کنند.
کد خبر: ۸۸۰۰۸۷۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰


به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، سردار احمدی فرمانده سپاه علی بن ابیطالب قم روز پنجشنبه در همایش بزرگ بصیرت در شهرستان قاین با تقدیر وتشکر از حضور باشکوه مردم قاین دراین همایش مردمی وغیر تشکیلاتی گفت: این حضور مردمی هر مسئولی را مجاب می کند که به ساحت این ملت عرض ادب وارادت واگرشایسته باشد به ساحت این مردم دست بوسی کند.

وی افزود: مسئولین خدمت به این مردم بی ادعا را باید برای خود عبادت بدانند.

سردار احمدی در ابتدای سخنان خود با اشاره به موفقیت های انقلاب اسلامی در همه عرصه ها گفت: به لطف خداوند بزرگ دشمنان اقرار کرده اند که انقلاب با شتاب بی نظیری پیش رفته است به طوری که اوبامارئیس جمهور آمریکا می گوید به علت قدرت منطقه ای ایران حلب را از دست دادیم.

وی افزود: آمریکایی هایی که روزی بر سرنوشت ملت حاکمیت داشتند وقطره قطره خون شهدای ما پای سران این آمریکاییها تا22بهمن ودر طول 8سال جنگ تحمیلی پای سردمداران آمریکایی ریخته شد وخون هایی که امروز از ملت مسلمان در منطقه ریخته می شود مرکز اصلی آن اتاق فکر آمریکایی هاست.

وی افزود: به لطف خداوند وبه مدیریت امام (ره)ورهبری وحمایت قهرمانانه شما ملت بزرگ وغیرتمند، پرونده های ملت ایران در 22بهمن وسربلندی ملت ایران در 8سال دفاع مقدس مثل خورشیدی می درخشد.

اقتدار شهیدان امیدی برای جبهه های مقاومت و لرزی بر اندام استکبار است

وی بیان داشت: نقطه امیدی که امروز عالم را در منطقه وهمچنین جبهه های مقاومت را درمنطقه، پایدار نگه داشته است ونفس های آخر داعش وداعشی ها و وابستگان وسرسپردگان جبهه صهیونیستی واستکباری را پس می زند اقتدار شهیدان است وخانواده شهیدان باید به خود ببالند وخداوند هم به اندازه پیامبران اولوالعزم از شهیدان تکریم خواهد کرد واین جای افتخار است.

وی افزود:عظمت کاری که امام ورهبری وشهیدان در حق این نظام وانقلاب کردند قابل احصاءنیست.

وی با اشاره به سالروز حماسه 9دی ماه گفت:9دی مظهر قدرت نمایی و ولایت مداری مردم بر آمریکایی ها است واگر بخواهید واقعه 9دی را توصیف کنید کمترینش این است که 18تیر78آغاز شیطنت جنگ نیمه سخت آمریکاییها در دانشگاه وخیابانهای تهران که با کمال تاسف بخشی ازحقوق بگیران وسر سفره انقلاب نشسته های دربدنه دولت تا معاون وزیر کشور این قائله را دوست داشتند؛ بود.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب استان قم افزود: آیا میدانید لیست 50نفری که در 18تیر78رسانه ها از آنها نام بردند الان کجا هستند؟ وبیش از این 50نفر در حال حاضر سر سفره آمریکاییها یا حقوق می گیرند ویا استاد دانشگاه آمریکا هستند ویا خبرنگار و... هستند

وی بیان داشت:این جفا در حق انقلاب است که عده ای موضوعاتی مثل فتنه78و88را در جریانات اختلاف سلائق داخل نظام تعریف می کنند درصورتی که این گونه نیست .

وی تصریح کرد: اشتباه می کنند کسانی که تهدید انقلاب ونظام اسلامی را در داخل جریانات سیاسی خودی تعریف می کنند.

سردار احمدی افزود: اسنادی موجود است که 2نفر از برجستگان آمریکایی و2نفر از شاخصین کشور4ماه قبل از انتخابات واژه تقلب در انتخابات 88را اعلام کردند ویک ماه مانده به انتخابات سال88برخی از آدم های بزرگ پشت تریبون های رسمی واژه تقلب را تکرار کردند.

وی یادآور شد: اگر به تاریخ برگردیم بسیاری از بزرگان در صدر اسلام در جلوی رسول خدا(ص)وامیرالمومنین(ع)ایستادند یک روزی در صفین رزمنده رکاب امیرالمومنین بودند وبه فاصله 25سال بعد قاتل سید الشهدا در کربلا شدند .

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب استان قم افزود: یک روزی در صفین جانباز لشکر امیرالمومنین بودند وبعد 25سال سرلشکر عمرسعد وابن زیاد وقاتل سیدالشهدا شدند. آیا نمی شود در فرهنگ انقلاب اسلامی از این شخصیتها استفاده کرد؟؟

وی ادامه داد: 9دی مظهر عملیاتی واقعه عاشوراست ودشمن در یک توطئه برنامه ریزی ومنسجم این حوادث را رقم زد.

سردار احمدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت:درحال حاضر هم افرادی که یک روزی سرسفره حضرت امام (ره)بودند ویک روزی از امام احکام گرفتند وامروز هم رهبری مراعات حال این افراد را نیز می کننداما در گوشه وکنار این مملکت برخلاف تدابیر مقام معظم رهبری مصاحبه می کنند وحرف می زنندوسخنرانی می کنندوچه کسی به جز ملت باید این افراد را از کرسی پایین آورند؟

وی با اشاره به سخنان رهبری گفت: رهبرانقلاب در طول10ماه گذشته بیش از16بار فرموده اند جنگی که اکنون متوجه اسلام وانقلاب وملت ماست به مراتب از جنگ8ساله سخت تراست.

فرمانده سپاه استان قم در پایان سخنان خود گفت:دشمن کمرهمت بسته است ودر تمام موضوعات فرصت طلبی می کند که به این ملت قهرمان ضربه بزند .

دشمن از دست شما دلش خون است وبسیاری از عرصه های بزرگ منافع خودرا به دلیل شما ملت ایران از دست داده است.

وی افزود:فتنه 78و88ریشه درهمین موضوعات دارد ومی دانند که همه هزینه هایی که کرده اند نقش برآب شده است وهمه اینها به برکت راهنمایی های مقام معظم رهبری وحضور همیشگی شما ملت در صحنه های انقلاب بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها