با صدور بیانیه ای صورت گرفت:

اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان خاتم + متن بیانیه

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان خاتم با صدوربیانیه ای رسماٌ اعلام موجودیت کرد.
کد خبر: ۸۸۰۰۸۹۷
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم ؛جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان خاتم با صدوربیانیه ای رسماٌ اعلام موجودیت کرد.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ

پایبندی به مبانی و ارزش های انقلاب اسلامی، هدف گیری مستمر ارمان ها و حساسیت در برابر استکبار جهانی و عدم تبعیت از آمریکا و دیگر دشمنان سرسخت نظام جمهوری اسلامی ایران و تقوای دینی و سیاسی از شاخصه های اصلی انقلابی گری است.

گروه انقلابیون، گروه خاصی نیست؛ باند خاصی هم ندارد؛ اتفاقاً انقلابی در هیچ باند و حزبی قرار نمی گیرد. انقلابی، در هر حزبی هم قرار بگیرد، همه می دانند که لزوما به حزب مقید نخواهد ماند و به مقیدات خودش مقید است و به آسانی می تواند فراتر از حزب عمل کند و پا بر روی باندبازی هایی بگذارد که در هر جایی ممکن است به سهولت پدید بیایند و به به رفقای انقلابی خودش، در هر باند و گروه و صنفی که باشند، وفادار است.

بیایید یک هویتی را و یک حیثیتی را به خودمان اضافه کنیم و آن را در خودمان بیابیم و بار بیاوریم. بیایید خودمان را به یک صفت متفاوتی متصف کنیم. بیایید متفاوت شویم, بیایید عضو چنین گروهی شویم.

بیایید تماشاگر نباشیم؛ بازی گر صحنه جهانی باشیم. مثل بقیه بودن و متفاوت نبودن، خودش یک ننگ بزرگ است برای انسان امروز؛ چون انقلابیون همیشه قلیل هستند. انقلابیون نه تنها بازی گران صحنه جامعه هستند، بلکه بازی را از دست بازی گردانانی که همه را دارند بازی می دهند، در می آورند.

ما انقلابیون شهرستان خاتم حمایت همه جانبه خودرا از جبهه مردمی نیروهای اتقلاب اسلامی اعلام داشته وازهمه دلسوزان وعلاقمندان به انقلاب اسلامی میخواهیم که به این حرکت مردمی بپیوندند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار