مدیرکل صداوسیمای استان لرستان:

مجهز شدن صداوسیمای استان لرستان به سامانه SNG

مدیرکل صداوسیمای استان لرستان گفت: خرید تجهیزات SNG در دستور کار است که تا پایان خردادماه سال ۹۶ تحویل صداوسیمای استان می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۰۹۰۷
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان محمد بازوند در جلسه اقتصاد مقاومتی استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: وظیفه اصلی صداوسیمای استان در راستای اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی گفتمان سازی، رصد کردن و پایش عملکرد همه دستگاه‌های اجرایی استان به‌صورت سلبی و اجرایی است.

وی افزود: امسال بیش از 20 مستند در راستای گفتمان سازی در دستور کار قرار داشت که همه آن‌ها انجام شد؛ تهیه برخی مستندهای طنز مانند کلنگ زنی در پی بی‌سرانجامی برخی پروژه‌های نیمه‌تمام بوده که در قالب طنز به مردم و مسئولان گفته می‌شود.

وی بیان کرد: برای هرکدام از مستندهایی که تهیه‌شده مستندهای بلندتری ساخته‌شده است، ما به دنبال منفی‌بافی نیستیم و اگر بخواهیم به این موضوعات توجه کنیم موارد زیادی برای بیان کردن وجود دارد.

مدیرکل صداوسیمای استان لرستان خاطر نشان کرد : خرید تجهیزات SNG بر اساس برنامه‌ای که انجام‌شده تا پایان خردادماه سال 96 تحویل صداوسیمای استان می‌شود، در شرایط فعلی این طرح به مناقصه گذاشته‌شده و امیدواریم تا پایان سال 95 به انجام برسد.

وی تصریح کرد: همه اعتبار این طرح از استان تأمین می‌شود و در راستای انتقال فرستنده به ماسور و خارج از شهر درگرو واگذاری زمین از طرف منابع طبیعی است که تاکنون موفق نشده‌ایم زمین را به نام صداوسیما انتقال دهیم.

بازوند در ادامه عنوان داشت : ایجاد استودیوی تلویزیونی در مرکز صدا و سیمای استان درگرو تخصیص اعتبار است که تاکنون در این زمینه اعتباری دریافت نکرده‌ایم.

انتهای خبر/ز

ارسال نظرات
آخرین اخبار