خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی:
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه احزاب سیاسی با فرهنگ دینی ما هم خوانی ندارد گفت: ما ولایت و رهبری را داریم و اگر از این خط ولایت زاویه پیدا کردیم یا از این جناح می شویم و یا آن جناح.
کد خبر: ۸۸۰۰۹۲۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) استان در مراسم گرامیداشت 9 دی در جمع مردم سربیشه اظهار داشت: 9 دی را فتح الفتوحی است همانند فتح خرمشهر و می توان آن را حرکتی حسینی و عاشورایی توصیف کرد .

وی با بیان اینکه در انتخابات سال 88 حدود 13 میلیون نفر به آقای موسوی رای دادند گفت : اما آنها موافق این نبودند که خسارتی به نظام وارد شود و بعد از اینکه دیدند انقلاب و اسلام و اصل قانون اساسی زیر سوال است و در عاشورا به امام حسین (ع) توهین شد ، پشیمان شدند و در 9 دی ماه به خیابان ها آمدند و آن حماسه بزرگ را رقم زدند .

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه تکرار 9 دی تکرار عاشورا است ، گفت : آیا می شود ما رحلت رسول اکرم (ص) را جلسه نگیریم و بگوییم که پیامبر اعظم در هزار و چهارصد سال سال پیش وفات کرده اند.

وی افزود : اسلام به روز است و 9 دی از جنس عاشورا و بصیرت است و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری 9 دی از الطاف جلیله خداوند برای انقلاب ما بود .

قاسمی همچنین اضافه کرد: دشمنان هیچ وقت بر روی آگاهی و بصیرت مردم ما حساب نکرده اند و به همین خاطر همواره در توطئه های خود علیه این ملت ناکام مانده اند و یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری را امروزه انقلابی گری و داشتن بصیرت انقلابی است .

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه بعد از انتخابات سال 88 ، حق و باطل آنچنان به هم نزدیک بود که 6 ماه این فتنه به طول انجامید ، میوه 9 دی ماه را صبر و ایستادگی بر صراط حق بیان و افزود: نباید فکر کرد که فتنه 88 از ظهر رای گیری آغاز شده بلکه این فتنه برنامه ریزی آن از مدت ها قبل انجام شده بود .

وی همچنین اضافه داشت : دنیای غرب برای اینکه بتواند این انقلاب را ساقط کند هر لحظه توطئه ای را علیه مردم پیاده می کند و یک روز سعی می کند حمله نظامی را در دستور کار قرار دهد و لحظه ای دیگر نیز از طریق کودتای مخملی سعی در ضربه زدن به این انقلاب دارد.

وی خاطر نشان کرد: آنها اگر نتوانستند از طریق تغییر رفتار اسلامی ایران را تجزیه کنند ، به شدت دارند بر روی اقوام و ادیان و تفرقه بین آنها کار می کنند و به وسیله اختلاف افکنی بین برادران شیعه و سنی و ایجاد درگیری بین استان های مختلف سعی در وارد آوردن ضربه بر پیکره این انقلاب را دارند.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی به درگیری ها و نا امنی های ایجاد شده در منطقه نیز اشاره ای داشت و هدف و برنامه بعدی دشمنان اسلام را استقرار در مرزهای شرقی و تشکیل خراسان بزرگ از طریق تصرف قسمتهایی از افغانستان ، تاجیکستان ، ترکمنستان و بخش هایی از کشورهای آسیای میانه بیان و آنها را از طراحی ها وبرنامه های آمریکا عنوان کرد .

وی با اشاره به اینکه فتنه 88 ظاهراً اینگونه بود که آقای موسوی از ظهر روز رای گیری جشن گرفتند که ما پیروز شدیم افزود : این یک سناریو و برنامه از سوی آمریکا بود که طراحی شد و این اشخاص عامل نفوذی یا بی اراده ای بودند که دشمنان از آنها سواری و بهره گرفتند .

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی همچنین با اشاره به فتنه 88 گفت : در این جریان عده ای به صورت آگاهانه و ناآگاهانه از نقشه دشمن پیروی کردند و همچنین نفوذ در بیوت برخی از آقایان بعضاً مراجع و نوه های امام راحل (ره) و آقای هاشمی انجام گرفت و آن را از برنامه ها و توطئه های آمریکا بیان داشت که همواره تلاش می کند در ارکان نظام نفوذ کنند .

قاسمی با اشاره به شعاری که در آن موقع مطرح می شد که 13 از 25 بیشتر است گفت : آنها معتقد بودند 13 میلیون رای از 25 میلیون رای بالاتر است و ادعای آنها نیز این بود که ما رای تهران و رای آذربایجان ها را داریم و ما پیروز هستیم . در جمهوری اسلامی میزان رای ملت است و رهبر نیز حتی یک رای دارد .

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی رای به حصر سران فتنه بعد از ماهها و بعد از نصیحتهای فراوان، را از آرای شورای امنیت ملی کشور بیان داشت و افزود: تصمیمات این شورا قانون و قابل اجرا می باشد.

وی خاطر نشان کرد : همه حقوق دانان جهان ، چه ایرانی و چه غیر ایرانی می گویند جرمی که این آقایان انجام داده اند اگر از طریق دادگاه محاکمه شوند رای آنها صد در صد اعدام است ، ولی نظام مدارا و خویشتن داری کرد در این خصوص و دشمن امروزه دارد از این قضیه جوانان ما را فریب می دهد .

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه این فتنه ها ادامه دارد و شاید پیچیده تر هم شود گفت : این فتنه ها از صدر اسلام بود و امروزه نیز ادامه دارد.

وی افزود : آن روز شناسایی منافقین ساده تر بوده ولی امروزه شرک مخفی است و شرک مخفی از شرک آشکار خیلی خطرناک تر و ضربه ای که شرک آشکار می زند به خود فرد است در حالی که ضربه شرک مخفی به کل جامعه می باشد .

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در فتنه ها باید بصیرت داشته باشیم گفت : ما ولایت و رهبری را داریم و در فتنه ها و زمانی که حق و باطل تشخیص داده نمی شود باید گوش به فرمان رهبری باشیم و نباید از خط ولایت زاویه پیدا کنیم و اگر از این خط زاویه پیدا کردیم ، یا این جناح می شویم و یا آن جناح.

وی خاطر نشان کرد : احزاب سیاسی با فرهنگ دینی ما هم خوانی ندارد .

گفتنی است، مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی با حضور جمعی از مردم و مسئولین در محل مهدیه شهر سربیشه برگزار شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها