استاندار لرستان:

سپاه استان مردم را در اقتصاد مقاومتی سهیم کرده است

استاندار لرستان گفت :اقتصاد مقاومتی باید تبدیل به گفتمان مردمی ‌شود که در حال حاضر سپاه استان اقداماتی در راستای اقتصاد مقاومتی انجام داده و مردم را پای‌کار آورده است.
کد خبر: ۸۸۰۰۹۳۳
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
به گزارش" خبرگزاری بسیج ازلرستان "هوشنگ بازوند در جلسه اقتصاد مقاومتی استان که در استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت : بسیج سازندگی استان لرستان هزار و 500 پروژه را در بحث اقتصاد مقاومتی اجرایی کرده است.

وی افزود : اقتصاد مقاومتی باید تبدیل به گفتمان مردمی ‌شود که در حال حاضر سپاه استان اقداماتی در راستای اقتصاد مقاومتی انجام داده و مردم را پای‌کار آورده است.

استاندار لرستان تصریح کرد : سرنوشت اقتصاد مقاومتی در استان نباید به سرنوشت اصل 44 تبدیل شود که متأسفانه اصل 44 نتوانست تحولی در اقتصاد کشور ایجاد کند ولی اقتصاد مقاومتی کاری 100 درصد علمی است.

بازوند عنوان داشت : باید فضای استان را مثبت جلوه دهیم چراکه اعتباراتی که برای پیشرفت استان نیاز داریم از عهده دولت خارج است و حتی اگر قیمت نفت نیز افزایش پیدا کند نمی‌توانیم نیاز خود را از طریق دولت تأمین کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در طول سال حدود چهار الی پنج هزار میلیارد تومان نیاز داریم که باید از محل بانک‌ها و مشارکت مردم تأمین شود و بانک‌ها زمانی می‌توانند مبالغی پرداخت کنند که مشتری و سرمایه‌گذاری خوبی داشته باشند.

انتهای خبر/ز

ارسال نظرات
آخرین اخبار