حجت الاسلام کریمی درنشست روشنگری بسیجیان ناحیه ثارالله یزد:
كريمي ضمن بيان و شرح مختصري از خطبه 50 نهج البلاغه ريشه تمام فتنه ها را حب دنيا و هوا و هوس عنوان كرد و افزود حماسه نهم دي 88 برگ زريني شد در تاريخ انقلاب اسلامي كه نمايانگر شور و شعور مردم ايران در راه اسلام و انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۰۰۹۶۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام كريمي مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله یزد به مناسبت حماسه نهم دي در روستاي فهرج مسجد امام موسي بن جعفر عليه السلام به ايراد سخن پرداخت.

وي با بيان اينكه سران فتنه از عاقبت كاري كه انجام مي دادند كاملا آگاه بودند و عامدانه بيانيه صادر مي كردند.

وی در ادامه در مورد حصر گفت: همانند بسياري از مواقع كه تاريخ تحريف مي شود تاريخ فتنه عظيم 88 نيز دچار تحريف شده و به دروغ مي گويند كه بلافاصله بعد از انتخابات سران فتنه به حصر رفتند در صورتي كه تا 25 بهمن 89 خبري از حصر نبود و طبق نظر كمسيون امنيت ملي اين افراد از داعش نيز براي انقلاب اسلامي و مردم ايران خطرناك ترند.

كريمي درادامه عنوان كرد اولين كسي كه شعار تقلب در انتخابات را علم كرد هاشمي رفسنجاني بود كه 2ماه پيش از انتخابات در خطبه هاي نماز جمعه تهران گفته بود (انتخابات در پيش هست و بايد مراقب باشيم كه در انتخابات تقلبي صورت نپذيرد)

كريمي در ادامه خاطر نشان کرد وگفت: اكنون نيز بايد مواظب نفوذ دشمن داخلي و خارجي باشيم كه نمونه آن را در برجام ديديم. نفوذ وادادگان داخلي به قدري مهم است كه حتي دشمني همچون آمريكا هم فكر اين همه وابستگي برخي مسئولين را در ذهن نداشت كه در قضيه برجام و باتوجه به صحبت هاي اخير آقاي ظريف آن را مشاهده نموديم.

درپایان حجت الاسلام كريمي و فرمانده حوزه امام خامنه اي( مدظله العالي)با خانواده شهيد حاج ناصر حسيني از شهداي دفاع مقدس ديدار كردند.

ارسال نظرات