خبرهای داغ:
شهردار تبریز در جمع کارشناسان ستاد بودجه این سازمان، تجارب عمرانی و اجتماعی سه سال اخیر را پشتوانه پژوهشی برنامه و بودجه سال ۹۶ شهرداری تبریز دانست و گفت: بودجه ۹۶ شهرداری تبریز، نیازهای عمرانی و اولویت های فرهنگی و اجتماعی را با نگاهی واقع‌بینانه و دقیق مورد توجه خواهد داد.
کد خبر: ۸۸۰۱۰۲۳
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صادق نجفی با اشاره به فصل بودجه‌ریزی سال ۹۶ شهرداری تبریز، افزود: در سال‌های اخیر، شاهد اقدامات چشمگیر و تحول‌آفرین در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در حوزه‌های مختلف ملی و بین‌المللی بوده‌ایم؛ بر این اساس، به جرات می‌توان گفت شاخص‌های توسعه استان بدون توجه به نقش ویژه شهرداری تبریز کامل نیست.

وی اظهار داشت: مجموعه تجربه‌ها، مستندسازی‌ها و پژوهش‌های مرتبط با سه سال اخیر شهرداری تبریز، پشتوانه‌های ارزشمندی است که به قوام هر چه بیشتر برنامه و بودجه سال ۹۶ منجر خواهد شد.

نجفی با بیان اینکه خروجی برنامه و بودجه سال آینده، باید بر مبنای رفع نیازهای واقعی شهر تدوین شود، خاطرنشان کرد: این رویکرد در صورت تنظیم زمان‌بندی‌های لازم، تقویت زیرساخت‌های مورد نیاز گردشگری را نیز به همراه داشته و در خدمت برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ خواهد بود.

شهردار تبریز تصریح کرد: سمت و سوی این روند باید به سمت درآمدهای پایدار باشد و هزینه‌های جاری را به طرز هدفمند و اصولی، مدیریت کند.

وی حوزه‌های خدماتی را از محورهای اصلی برنامه‌و‌بودجه سال ۹۶ شهرداری تبریز خواند و افزود: آراستگی و زیبایی شهر تبریز، همواره مورد توجه گردشگران و میهمانان داخلی و خارجی است، این جایگاه ارزشمند باید به خوبی حفظ و صیانت شود، بنابراین برنامه‌های زیباسازی، تنظیف و خدمات شهری، در برنامه سال آینده، چه در حوزه الزامات سازمانی و چه در خصوص تقویت ناوگان خدماتی، باید تقویت شود.

ارسال نظرات