عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وضعیت دشت میناب فوق بحرانی است واین موضوع را با جدیت در جلسات مطرح خواهم کرد.
کد خبر: ۸۸۰۱۰۴۳
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، سعید جلیلی ظهر شنبه در حاشیه بازدید از فروچاله های دشت میناب و خانه های شکاف برداشته مردم که امنیت جانی بیش از ۳۰ روستای این شهرستان به خطر انداخته است با اشاره به وضعیت فوق بحرانی این دشت بیان داشت: رسیدگی به وضعیت دشت میناب باید با جدیت پیگیری شود و بنده این موضوع را در جلسات مطرح خواهم کرد تا برای حل آن چاره ای جدی اندیشیده شود.

جلیلی با بیان اینکه دغدغه مردم و باغداران این شهرستان به حق است گفت: در طول سالیان گذشته به علت برداشت آب از دشت و سد میناب بسیاری باغها و نباتات و دشت میناب نابود و در حال نابودی قرار گرفته و ضمن همکاری با مردم و باغداران مسئولان به خواسته های آنها تن در دهند و با آنها مقابله نکنند.

جلیلی گفت: همه مدارک موجود از فروچاله ها و بحران آب میناب با نظریه کارشناسان زمین شناسی کشور برای رسیدگی بهتر و سریعتر به دفتر وی ارسال شود.

جلیلی یادآور شد: نماینده ای را برای پیگیری این موضوع برای همکاری با جوانان مطالبه گر شهرستان معرفی خواهم کرد تا در راستای احداث آب شیرین کن در بندرعباس و کاهش بحران آب در میناب مستندات کافی را جمع آوری کند.
ارسال نظرات