کارشناس مسائل سیاسی گفت: در پروژه نفوذ ترویج تفکر لیبرالی در کشور را به شدت دنبال می‌کند لذا اشرافی‌گری مسئولین بزرگترین زنگ خطر برای نظام است.
کد خبر: ۸۸۰۱۰۷۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حسین رجبی در جمع بسیجیان حوزه شهید عراقی با اشاره به داستان طالوت و جالوت گفت: هنگامی که حضرت اشموئیل، طالوت را که مردی دانشمند، زیرک و قدرتمند بود به فرماندهی سپاه گماشت، عده ای با توجه به فقر طالوت و عدم برخورداری از شهرت و معروفیت، با بهانه‏‌هاى واهى از جنگ سر باز زدند .

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در طول تاریخ همواره در مقابل هر سخن حقی که بیان شده است اشرافیت که آن را در تضاد با منافع خود دیده است به تقابل ایستاده و درصدد بوده‌اند تا منافع خود را به هر نحو ممکن حفظ کنند.

رجبی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای برقراری حکومت اسلامی شکل گرفت، گفت: برقراری عدالت اجتماعی یکی از شاخص‌های حکومت اسلامی است. انقلاب اسلامی هم علیه همین اشرافیت و با هدف برای رهایی از آن، به منظور یکسان سازی جایگاه اجتماعی مسئولین و عامه مردم جامعه شکل گرفت .

وی با تاکید بر اینکه اگر تفکر اشرافی‌گری بر هرکشوری حکمفرما باشد، آن کشور رو به نابودی می‌رود، گفت: عدالت اجتماعی از مفاهیم مهم و تحقق آن از آرمان‌های بزرگ انسانی است؛ عدالت اجتماعی یکی از مهم‌ترین اصولی است که در اندیشه‌ دینی و دیدگاه‌های بشری از دیرباز مورد عنایت ویژه قرار داشته است.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: پس از به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و برقراری یک حکومت مردمی مبتنی بر احکام اسلامی متاسفانه تفکر انقلابی در برخی از افراد فعال و انقلابی تضعیف شد و تفکر لیبرالی و گرایش به مادیات در انان نفوذ کرد.

رجبی ادامه داد: در جریان فتنه 88 تفکر اشرافی‌گری به کمک جریان از پیش طراحی شده غربی هشت ماه کشور را به آشوب کشیدند این جریان در ابتدا با ایجاد تشکیک در مقدار پائین بودن آرای داده شده به جبهه خودشان آتش آشوب را در کشور شعله ور کردند.

وی افزود: یکی دیگر از مسائلی که در دوران رژیم ستمشاهی مورد انتقاد مردم بود و نسبت به آن هم معترض بودند دخالت دوستان و اقدام و سهم خواهی آنان از حقوق متعلق به مردم بود که متاسفانه در برخی از وقایع اخبر این مسائل نیز در کشور رؤیت شد به واقع برخی افراد تنها ظاهرشان تغییر کرده ولی پیرو همان تفکرات فاسد حاکم بر گذشته هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: نفوذ راهبرد دیگر دشمنان نظام اسلامی برای ساقط کردن نظام هستند پروژه‌ای که کلید آن از مدت‌ها قبل توسط نظام سلطه زده شده و این مسئولیت انقلابیون را سنگین‌تر می‌کند تا بتوانند این توطئه را نیز همانند سایر توطئه‌های دیگر خنثی سازند.

رجبی تفکر و فرهنگ انقلابی را بهترین راه مقابله با پروژه نفوذ دشمن دانست و گفت: در پروژه نفوذ ترویج تفکر لیبرالی در کشور را به شدت دنبال می‌کند و تنها هدف دشمن از این پروژه استحاله و براندازی نظام است؛ لذا اشرافی‌گری مسئولین بزرگترین زنگ خطر برای نظام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات