خبرهای داغ:
بیانیه هیئت نوجوانان و جوانان عاشورایی کشور
هیئت نوجوانان و جوانان عاشورایی کشور با صدور بیانیه ای به مناسبت آزادی حلب اعلام کرد: این فتح بزرگ آغاز فتوحات بعدی سپاه اسلام است.
کد خبر: ۸۸۰۱۰۸۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰

فتح حلب آغاز فتوحات بعدی سپاه اسلام است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، متن کامل بیانیه هیئات نوجوانان و جوانان عاشورایی کشور به مناسبت آزادی حلب این چنین است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا فتحنا لک فتحا مبینا...

هرجا ملتها حرکت کنند، ایستادگی کنند، صبر و مقاومت نشان دهند پپروزی قطعی است. امام خامنه ای(دام ظلله) 1394/8/12

در ربیع الایام و طلیعه عالم افروز پیامبر اکرم(ص) ـ رسول حماسه و رحمت ـ و نیز امام جعفر صادق(ع) و در آستانه عزیمت جهادی کریمه اهل بیت علیهم السلام فاطمه معصومه(س) بار دیگر ابر رحمت الهی باریدن گرفت و جانهای تشنه مستضعفین و آزادگان عالم را روح و حیاتی دوباره بخشید.

فتح شکوهمند سپاه اسلام در آزادسازی اولین و بزرگترین شهر اقتصادی سوریه به حق، بهار پیروزیهای انقلاب شکوهمند و جهانی اسلام گردید و عزّت، اراده، عزم، همت، توان و عظمت رهبری خردمندانه نائب الحجه(عج) امام خامنه ای(مدظله العالی) را به اثبات رسانید. ایستادگی و عدم سازش جبهه اسلام در اوج اتحاد و تقویت جبهه کفر توسط استکبار جهانی (شیطان کبیر آمریکا، صیهونیسم بین الملل و دُوَل خود فروخته و حقیر اروپایی و عربی) برگ زرین در تاریخ سراسر افتخار و شکوه اسلام بوده است. در این میان، نوجوانان و جوانان حماسه آفرین مدافع_حریم_اهل_بیت علیهم السلام همچون ستارگانی درخشان «تنها مسیر عزت بخش» یعنی ایثار و شهادت را به همه عالمیان نشان می دهند و جسمهای پاره پاره و پیکرهای غرق خون بقیه الاولیاء و الشهدا در این زمان از شیعه و سنی، این واقعیت را گواه است که خون سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) همواره میجوشد و دلهای بیدار و پاک لبیک گویان ندای حق را به خروش می آورد. این موهبت الهی که سرآغاز پیروزیها و فتوحات بعدی جبهه عظیم اسلامی در آینده خواهد بود را به امام عصر ارواحنا فداه و نائب عظیم الشأن ایشان، امام خامنه ای(مدظله العالی) و تمامی مسلمین و آزادمردان تبریک و تهنیت عرض می نمائیم و بدینوسیله قدرشناس رزمندگان غیور و مقاوم جهان اسلام بویژه مدافعین حریم آل الله(علیهم السلام) در سوریه هستیم. ما جوانان و نوجوانان عاشورایی هیئات رزمندگان ایران اسلامی، آمادگی خویش را برای حضور در همه جبهه های حق علیه باطل اعلام داشته و برای مجاهده طبق فرمان ولی امر مسلمین جهان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.


ارسال نظرات