خبرهای داغ:
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید محلاتی قم گفت: امروز بروز فتنه به صورت سخت افزاری و خشن بسیار کم است اما فتنه دیگری در حال شکل‌گیری است که به مراتب بسیار سخت تر از همه فتنه‌هاست و آن فتنه نفوذ است.
کد خبر: ۸۸۰۱۰۹۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، نشست سیاسی هادیان سیاسی بسیج شهرستان رزن با حضور دکتر حسنی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید محلاتی قم و مسئول اسبق سیاسی سپاه قدس در سپاه ناحیه رزن برگزارشد.

دکتر حسنی در این مراسم اظهار داشت: سران فتنه از عاقبت كاري كه انجام مي دادند كاملا آگاه بودند و عامدانه بيانيه صادر مي كردند.

وی در ادامه در مورد حصر سران فتنه اظهار داشت: طبق نظر كمیسيون امنيت ملي اين افراد از داعش نيز براي انقلاب اسلامي و مردم ايران خطرناك تر هستند، چرا که تفکرات آنها نه تنها تغییر نکرده بلکه شدیدتر از دیروز نیز شده است .

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید محلاتی قم افزود: امروز بروز فتنه به صورت سخت افزاری و خشن بسیار کم است اما فتنه دیگری در حال شکل‌گیری است که به مراتب بسیار سخت تر از همه فتنه‌هاست و آن فتنه نفوذ است.

وی ادامه داد: دشمنان در صدد هستند با نفوذ در مسائل اقتصادی، سیاسی و ... به‌طور کلی با نفوذ در گفتمان انقلاب، نظام را از مسیر اصلی‌اش خارج کنند.

حسنی اضافه کرد: مقام معظم رهبری بیش از 60 بار در بیانات و سخنرانی‌های خود به این موضوع اشاره کرده‌اند اما متاسفانه برخی از مسئولین این موضوع را جدی نگرفته‌اند که در قضیه برجام این موضوع را مشاهده کردیم.

وی خاطرنشان کرد: نفوذ بعدی دشمن در انتخابات ریاست جمهوری 96 خواهد بود که در این باره هادیان سیاسی بسیج وظیفه دارند وضعیت را به خوبی تحلیل کرده و برای مردم نیز تشریح کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات