خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه شهرستان دماوند با بیان اینکه حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: حضور مقتدرانه و با بصیرت مردم در نهم دی‌ماه عامل خنثی شدن فتنه‌گری‌ها بود.
کد خبر: ۸۸۰۱۱۰۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵

 سرهنگ پاسدارمهدی شیرازی در نشستی با محوریت یوم‌الله ۹ دی اظهار کرد: یوم‌الله ۹ دی، از نقاط عطف تاریخ انقلاب است؛ چرا که مردم پس از تحمل هشت ماه فتنه‌گری، با آن مقابله کردند. وی با اشاره به حضور دشمنان قسم‌خورده انقلاب در میدان فتنه افزود: در جریان فتنه ۸۸، سلطنت‌طلبان شکست‌خورده در سال ۵۷، آمریکایی‌ها و حتی برخی کشورهای آسیایی که انقلاب اسلامی ایران را به عنوان عامل تهدید خود می‌دانستند حضور یافتند؛ اما مردم انقلابی، آن‌ها را مانند زباله به سیاه‌چال تاریخ انداختند.

 فرمانده سپاه شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: خوشبختانه علی‌رغم بروز جنگ احزاب در خیابان‌های تهران، حضور مقتدرانه و آگاهانه مردم، عاملی در راستای خنثی نمودن فتنه‌گری‌ها گردید. شیرازی تأکید کرد: حماسه ۹ دی، از جمله وقایع تاریخی است که باید نسل به نسل منتقل شود تا عامل افزایش بصیرت عمومی در میان مردم باشد.

 وی با اشاره به مصادف شدن فتنه ۸۸ با عاشورای حسینی گفت: بحمدالله مردم ولایی، انقلابی و با بصیرت ایران، با وجود تنوع سلایق سیاسی و فکری، در دفاع از اصل نظام حاضر شده و با دشمنان انقلاب به مبارزه پرداختند. شیرازی افزود: در طول تاریخ نیز مواردی مشابه فتنه ۸۸ وجود دارد؛ نمونه افرادی که به ظاهر ادعای مسلمانی داشتند اما در واقع از دستورات اسلام سرپیچی می‌کردند.

 وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه حضرت امام خمینی(ع)، اسلام ناب و اسلام آمریکایی را به عنوان خط شاخص قرار داده‌اند؛ به این ترتیب اسلام تحجر که در بین داعشیان مشاهده می‌شود؛ اسلام آمریکایی است و ما موظفیم که با وجود سختی‌ها، به ترویج اسلام ناب بپردازیم. فرمانده سپاه شهرستان دماوند تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران، میراث ۱۴۰۰ ساله زحمات انبیا و صلحا و امانتی در دست ما است؛ لذا ظلم افراد نسبت به این امانت، بخشودنی نیست. شیرازی از اهانت به مقدسات انقلاب اعم از اصل ولایت فقیه و اصل اسلام، اهانت به خانه خدا، حمله به پایگاه بسیج، زیر سؤال بردن نظام با عنوان تقلب انتخاباتی، ایجاد رخنه و شکاف در بین اقشار مختلف جامعه و غارت بیت‌المال، به عنوان اقدامات سران فتنه در سال ۸۸ نام برد. وی تصریح کرد: سران فتنه باید بابت این جنایات پاسخگو باشند؛ اما در حال حاضر مورد رأفت نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته‌اند تا در صورت ارجاع پرونده از سوی شورای امنیت به دستگاه قضا، مورد محاکمه قرار گیرند.

ارسال نظرات