با حضور مدیر کل بهزیستی یزد؛

آیین تکریم و معارفه رییس بهزیستی شهرستان اشکذر برگزار شد

آیین تکریم و معارفه رییس بهزیستی شهرستان اشکذر با حضور مدیر کل بهزیستی استان ، امام جمعه و معاون فرماندار و جمعی دیگر از مسوولان شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۱۱۱۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

به گزارش بسیج اشکذر ،مدیر کل بهزیستی یزد در این آیین گفت: صحنه خدمت در سازمان بهزیستی یک صحنه پر استرس است وزحمت و استرس چندین برابر را متوجه افرادی می نماید که مسئولیتی را در این سازمان پذیرفته اند.

وی اظهار داشت: سازمان بهزیستی از جمله دستگاه هایی است که باید تمام مشکل ها و گرفتاریهایی که در انواع گوناگون در کشور است را به جان بخرد و با توان و امکاناتی که دارد لبخند رضایت را بر لبان انسان هایی که شایسته خدمت رسانی هستند بنشاند.

جلیل عفتی افزود: هرگاه در اقتصاد کشور کوچکترین نقصی وارد شود گرفتاریها و مشکل های به وجود آمده در این راستا مستقیما سر ریز بهزیستی خو.اهد شد که در این میان اولین کسی که می تواند قربانی خوب باشد برای قربانی کردن بهزیستی است .

معاون فرماندار عمده ترین نهاد در راستای ساماندهی قشرآسیب پذیر جامعه را بهزیستی عنوان کرد و تصریح نمود: این سازمان در راستای ساماندهی قشر آسیب پذیر دارای شرح وظایف سنگینی است .

وی اولویت برنامه های نهاد حاکمیتی شهرستان در بحث بهزیستی را بحث آسیب ها عنوان کرد و خاطر نشان نمود: انتظار هست که در این راستا بهزیستی شهرستان با همکاری و تعامل بین ادارات و نهاد حاکمیتی خدمات مطلوب تر به جامعه هدف ارائه نماید.

علیرضا ابوالحسنی یادآورشد: در سند چشم انداز شهرستان بحث آموزش مورد تاکید قرار گرفته است که این موضوع نیز باید به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه و پیشرفت شهرستان مورد توجه نهادهای خدمت رسان قرارگیرد.

وی با اشاره به اینکه چندین موسسه خیریه در شهرستان وجود دارد تاکید نمود: از آنجایی که یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید و نهادحاکمیتی شهرستان افزایش تشکل های مردمی هست ،در این راستا بهزیستی باید تلاش بیشتری جهت افزایش سمن ها در موضوعات مختلف در شهرستان نماید.

معاون فرماندار بحث توانمند سازی را موضوع مهم قلمداد نمود و اظهار داشت: تا کنون در سطح شهرستان با همکاری کمیته امداد امام خمینی ( ه ) اقدامات قابل توجه ای در این راستا انجام شده که امید هست بهزیستی هم حضوری پر رنگ تر در این راه داشته باشد.

گفتنی است در این آیین رضا ابهت رییس سابق بهزیستی شهرستان اشکذر تکریم و احمد غفوریان به عنوان رییس جدید معارفه شد.

ارسال نظرات