مشاور عالی سابق فرمانده سپاه قدس در جمع بسیجیان اشکذر:

حماسه ۹ دی نهایت وفاداری ملت ایران به آرمان های انقلاب بود

دومین مجمع بسیجیان شهرستان اشکذر با حضور مشاور عالی سابق فرمانده سپاه قدس، بسیجیان،مسئولین ادارات شهرستان و خانواده شهداء در سالن کانون خاتم الانبیاء اشکذر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۱۱۲۰
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر ، دومین مجمع بسیجیان شهرستان اشکذر با حضور مشاور عالی سابق فرمانده سپاه قدس، بسیجیان،مسئولین ادارات شهرستان و خانواده شهداء در سالن کانون خاتم الانبیاء اشکذر برگزار شد.

سرهنگ اسد الله امامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیح اشکذر با بیان اینکه محوریت این همایش حماسه ۹ دی می باشد گفت: حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و به ما یادآوری می کند تا زمانی که گوش به فرمان ولی و رهبر خود باشیم در طوفان بحران و حوادث می توانیم حقیقت را بشناسیم.

مشاور عالی سابق فرمانده سپاه قدس در این نشست بر زنده نگه داشتن حماسه نهم دی در سراسر کشور تاکید کرد و گفت: حماسه ۹ دی نهایت وفاداری ملت ایران به آرمان های انقلاب اسلامی ایران بود و به جهان نشان داد که ملت ایران هیچ گاه از مسیر ولایت و رهبری دور نخواهد شد.

سردار کریم پور خاطر نشان کرد: آنچه که سبب شده است که ملت هوشیار و آگاه ایران وقایع تلخ را پشت سر بگذارد ،فهم و بصیرت و دیگری رهبری آگاهانه مقام معظم رهبری بوده است و حماسه نهم دی نشان داد هر گاه ملت ایران نسبت به اصل نظام اسلامی و ارکان آن احساس خطر کند با هم ظرفیت توطئه دشمن را در هم می شکند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار