خبرهای داغ:
به همت انتشارات پروانه سفید نمایشگاه دائمی کتاب در شهر محمدیه گشایش یافت و همه روزه پذیرای گروه های مختلف سنی و افراد علاقه مند به فرهنگ کتاب و کتاب خوانی می باشد.
کد خبر: ۸۸۰۱۱۵۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، با همت انتشارات پروانه سفید نمایشگاه دائمی کتاب در شهر محمدیه گشایش یافت و همه روزه پذیرای گروه های مختلف سنی و افراد علاقه مند به فرهنگ کتاب و کتاب خوانی می باشد.

نمایشگاه کتاب انتشارات پروانه سفید که با بازدید اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه و مسئولان دیگر همراه بوده است، علاوه بر کتاب ها و محصولات فرهنگی، قابلیت ارائه وسایل کمک آموزشی و محصولاتی که می تواند به افزایش توانمندی کودکان کمک کند نیز برخوردار است.

علی کاظمی رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه با حضور در نخستین روز افتتاح نمایشگاه کتاب انتشارات پروانه سفید اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهرها وظیفه دارند حدود نیمی از منابع درآمدی خود را به فرهنگ کتاب خوانی اختصاص داده و برای رشد و تعالی این فرهنگ از اداره کل کتابخانه های عمومی در استان و واحدهای تابعه در شهرستان ها حمایت کنند.

وی بیان کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری محمدیه به عنوان پیشروترین مجموعه در خصوص ارائه کمک های مالی برای اعتلای فرهنگ کتاب خوانی و بهبود زیرساخت های این امر در سطح استان قزوین فعالیت برجسته ای را از اخود نشان داده است.

این مسئول ادامه داد: نمایشگاه کتاب انتشارات پروانه سفید که با هزینه شخصی مسئولان این انتشارات راه‌اندازی شده، بازدید اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه و مسئولان دیگر همراه بوده است و علاوه بر کتاب ها و محصولات فرهنگی، قابلیت ارائه وسایل کمک آموزشی و محصولاتی که می تواند به افزایش توانمندی کودکان کمک کند نیز برخوردار است.

گفتنی است؛ نمایشگاه دائمی کتاب انتشارات پروانه سفید تا 22 بهمن ماه سال جاری از 35 درصد تخفیف برای خریداران برخوردار است که می تواند جذب مخاطبان و بازدید بیش از پیش مردم از محصولات ارائه شده در نمایشگاه شود.

یادآور می شود؛ انتشارات پروانه سفید در مدت حدود چهار سال از آغاز فعالیت خود بیش از 30 مورد نمایشگاه در شهرها و مکان های مختلف از جمله شهرک صنعتی کاسپین، شهر صنعتی الوند، شهر محمدیه و غیره برگزار کرده است تا اقشار مختلف مردم را تحت پوشش قرار داده و مخاطبان با سلیقه های مختلف را به فرهنگ کتاب خوانی تشویق کند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها