حجت الاسلام والمسلمین حسینی کیا گفت: زائران ایرانی خانه خدا نمونه مسلمان حقیقی را در حج به نمایش می گذارند،نکته حائز اهمیت این است که این حضور باید عزتمندانه و درشأن حجاج ایرانی باشد به گونه ای که با آنها با کرامت برخورد شود.
کد خبر: ۸۸۰۱۱۶۰
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی کیا با تاکید بر ضرورت  شرکت در مراسم عبادی سیاسی حج گفت: حضور ایرانیان در مراسم عبادی حج، حضوری پررنگ است؛ در واقع جمعیت حجاج ایرانی، سفیر ایران اسلامی در میان حجاج سایر کشورها هستند که پیام امام خمینی (ره) و منویات رهبرمعظم انقلاب را به دنیا منتقل می کنند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه زائران ایرانی خانه خدا نمونه مسلمان حقیقی را در حج به نمایش می گذارند، اظهار داشت: نکته حائز اهمیت این است که این حضور باید عزتمندانه و درشأن حجاج ایرانی باشد به گونه ای که با آنها با کرامت برخورد شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی کیا خاطرنشان کرد: همچنین ایران اسلامی هیچگونه شرطی از جانب عربستان سعودی برای چگونگی برگزاری مراسم حج از جمله حذف اعلام برائت از مشرکین را نمی پذیرد؛ این مراسم باید با عزت تمام برای حجاج ایرانی صورت گیرد تا بتوانیم پیام امام راحل را به سراسر دنیا برسانیم.
 
 
انتهای پیام/

آرمان کرمان

ارسال نظرات