فرمانده سپاه کربلا در همایش بزرگ گرامیداشت 9 دی شهرستان سوادکوه شمالی:
در واقع فتنه 88 در چارچوب جنگ نرم ریشه در زمینه‌هایی داشته که توسط طراحان اصلی آن که دشمنان خارجی هستند، مهیا و بر بستر یکسری مطالبات و شرایط داخلی سوار شده و در یک موقعیت مناسب به اجراء گذاشته شد.
کد خبر: ۸۸۰۱۱۷۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به مناسبت 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، همایش بزرگی به همین مناسبت و به یاد حضور حماسی مردم شیرگاه در 7 دی ماه عصر سه شنبه 7/10/1395 در مساجد جامع شهرشیرگاه همزمان با نماز مغرب و عشاء و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی در این همایش باشکوه که امام جمعه، فرماندار ، فرمانده ناحیه و مسئولین ادارات و نهاد های شهرستان سوادکوه شمالی نیز حضور داشتند، ضمن گرامیداشت حرکت حماسی ملت ایران در نمایش میثاق با ولایت، به تبیین و روشنگری در زمینه ابعاد مختلف فتنه سال 88 و حماسه مردم در روز 9 دی در سراسر کشور پرداخته شد.

در این مراسم سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا استان مازندران در سخنانی ضمن گرامیداشت این ایام و حضور حماسی مردم شیرگاه در 7 دی ماه با پخش کلیپی از بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشتند: فتنه سال 1388 با برنامه ریزی بلند مدت حداقل ده ساله‌ای انجام شده است. در واقع فتنه 88 در چارچوب جنگ نرم ریشه در زمینه‌هایی داشته که توسط طراحان اصلی  آن که دشمنان خارجی هستند، مهیا و بر بستر یکسری مطالبات و شرایط داخلی سوار شده و در یک موقعیت مناسب به اجراء گذاشته شد. سردار بابایی در همین رابطه ادامه دادند: چنانچه رهبر معظم انقلاب فرمودند: «آنها تصور مي کردند در سال 88 برخي زمينه‌ها آماده شده و با توجه به مطالباتي که "مردم وفادار به نظام" دارند، مي توانند نقشه خود را عملي سازند...» از این رو، می توان گفت طراحان اصلی فتنه 88 قبل از انجام عملیاتی و میدانی فتنه، سال‌ها فرایند بسترساز این فتنه را تمهید و تنها زمان انتخابات دهم را برای انجام آن مناسب دیده و از بستر انتخابات دهم ریاست جمهوری نهایت استفاده را به عمل آوردند.

در ابتدای این مراسم نیز حجت الاسلام و المسلمین مهدوی امام جمعه شهر شیرگاه ضمن خیر مقدم گویی به حضار و میهمان مراسم حضور حماسی مردم ایران در 9 دی ماه و مخصوصاً حضور باشکوه مردم شیرگاه در 7 دی ماه آن سال را نشان از بصیرت و هوشیاری مردم دانستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها