حجت الاسلام و المسلمين توحیدی:

نشانه فتنه قبل از انتخابات روشن و معلوم بود

حجت الاسلام توحیدی گفت: نشانه فتنه قبل از انتخابات روشن و معلوم بود به طوریکه یکی از کاندیدا های انتخابات پیش از پایان زمان رأی گیری خود را پیروز انتخابات مطرح کرد.
کد خبر: ۸۸۰۱۲۱۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار، حجت الاسلام توحیدی، مسئول نمایندگی دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمی در همایش فرهنگیان شهرستان گرمی که به همت کانون بسیج فرهنگیان این شهرستان در سالن حافظ اداره ارشاد برگزار شد، گفت: در فتنه 88 تقلب رمز شورش بر علیه انقلاب اسلامی بود و خواص این را نفهمیدند و متاسفانه هشت ماه آرامش کشور با هیاهوها و شورش های خود به مخاطره انداختند و نظام را تا مرز سقوط پیش بردند.

توحیدی اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی هزینه های فراوانی برای این فتنه داشتند و از طریق روزنامه های زنجیره ای، کانال های ماهواره ای و به میان آوردن نخبه ها و هنرپیشه ها و تمامی افرادی که با نظام مقدس اسلامی زاویه داشتند تلاش می کردند به اهداف خود برسند.

وی با بیان اینکه نشانه فتنه قبل از انتخابات روشن و معلوم بود، اظهار کرد: اصلاً بحث اعتراض به نتیجه انتخابات در میان نبود و گرنه چگونه امکان دارد یکی از کاندیدا های انتخابات پیش از پایان زمان رأی گیری بتواند خود را پیروز انتخابات مطرح کند.

حجت الاسلام توحیدی افزود: ما در کشورمان نهاد های تصمیم گیر برای تصحیح اتفاقات و اشتباهات احتمالی در انتخابات داریم ولی آن چیزی که در فتنه رخ داد اصلاً اعتراض به انتخابات نبود. اگر فردی یا گروهی اعتراض به انتخابات داشتند، راه پیگیری آن معلوم بود.

وی با بیان اینکه سران فتنه بجای دعوت مردم به آرامش و پیگیری اعتراضات خود از کانال قانونی، مردم را به اعتراض خیابانی و آشوب دعوت می کردند، افزود: سران فتنه که ذهن مردم را متوجه تقلب صورت نگرفته کردند و 8 ماه سبب ایجاد نارضایتی در کشور شدند و باید گفت،رفتار ننگین سران فتنه به حدی بود که نظام تا مرز سقوط جلو رفت.

پرسش و پاسخ از دیگر بخشهای این همایش بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار