دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خلخال سپاه ناحیه خلخال را به عنوان دستگاه برتردر اجرای برنامه های فرهنگی و اوقات فراغت سال 1395 شهرستان خلخال معرفی کرد.
کد خبر: ۸۸۰۱۲۴۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، درجلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خلخال با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان خلخال تشکیل و دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خلخال "سپاه ناحیه خلخال" را به عنوان دستگاه برتر در اجرای برنامه های فرهنگی و اوقات فراغت سال 1395 معرفی و از فرماندهی سپاه ناحیه خلخال در این مراسم تجلیل شد.

همچنین 13 دستگاه برتر به ترتیب وظایف ، ماموریتها در ستاد ساماندهی جوانان مورد تجلیل قرار گرفتند.

در رتبه بندی ادارات سپاه ناحیه خلخال در جایگاه اول و بعد از آن ادارات جمعیت هلال احمر، آموزش و پرورش و ورزش وجوانان در جایگاه دوم تا چهارم ایستادند.

در این جلسه فریدون بابایی فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی جوانان شهرستان خلخال بر لزوم پیگیری جدی ادارات از ادارات کل استان د رخصوص اعتبارات فرهنگی شهرستان خلخال تاکید کرد و گفت: مدیران ادارات موظف هستند سهم فرهنگی شهرستان خلخال از ادارات کل دریافت و در زمینه فرهنگی و برنامه های تعریف شده هزینه نمایند.

فرماندار خلخال از تلاش های سپاه ناحیه خلخال در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی تقدیر کرد.

دراین مراسم سرهنگ پاسدار مصطفی کریمی در سخنانی ضمن اشاره به اهمیت جایگاه جوانان د رجامعه و نقش پراهمیت آنان در هشت سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی یادآور و گفت: سپاه ناحیه خلخال برای پرنمودن اوقات فراغت جوانان برنامه های متنوعی از جمله اردوهای جهادی ، حلقات صالحین و طرح هجرت اجرا نموده ودر زمینه تسهیل در امور اشتغال جوانان نیز به تعهدات پرداخت تسهیلات خود عمل کرده است.

وی در خصوص شناسایی آسیب ها ی اجتماعی و برنامه ریزی در جهت کاهش آسیب ها نیز گفت: سپاه ناحیه خلخال با برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت افزایی برای اقشار مختلف جامعه و فرهنگ سازی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در روستاها با هدف جلوگیری از مهاجرت اقدامات خود به مرحله اجرا درآورده است .

در این مراسم ادارات شهرستان خلخال نیز هر کدام به ارائه گزارش عملکرد و راهکاردر خصوص کاهش آسیب ها و برنامه ریزی برای اشتغال و استفاده از این ظرفیت جامعه تاکید کردند.

ارسال نظرات