امام جمعه مشگین‌شهر گفت: در فتنه 88 که به دست آمریکا و رژیم صهیونیستی رقم خورده بود متاسفانه برخی خواص در زمین دشمن وارد میدان شد و دشمن از بی بصیرتی این افراد نهایت استفاده را بردند تا به اهداف خود دست یابند.
کد خبر: ۸۸۰۱۲۴۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه 10 دی ماه با اشاره به سیاست‌های استکبار جهانی گفت: استکبار جهانی با راه اندازی شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای و ایجاد اختلاف و درگیری بین قومیت‌های مختلف موجب شده است که ذهنیت‌ها از استکبار فاصله گرفته شود تا آنان به صورت آزانه بتوانند به جنایات خود در منطقه و در پشت پرده ادامه دهند و این از سیاست‌ها و قدرت استکبار جهانی است.

وی افزود: در منطقه خاورمیانه به علت خیانت‌های سران متهد عرب امت‌های اسلامی در آتش فتنه، اختلاف، ترور و ... در حالت نابودی قرار گرفته است اما در مقابل اسرائیل به عنوان غده سرطانی منطقه در حاشیه امن قرار گرفته و به دنبال توطعه برای کشورهای اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی وقتی استکبار مشاهده کرد که ایران می‌تواند در دنیا تاثیر گذار باشد انواع توطعه ها را با طرفندهای مختلف همچون اسلامی هراسی، شیعه هراسی، ایران هراسی به دنبال ضربه زدن به ایران وارد میدان شد لذا آنان نمی‌توانند پیروزی و موفقیت ایران را در منطقه قبول کنند.

وی تاکید کرد: در فتنه 88 که به دست آمریکا و رژیم صهیونیستی رقم خورده بود متاسفانه برخی خواص در زمین دشمن وارد میدان شد و دشمن از بی بصیرتی این افراد نهایت استفاده را بردند تا به اهداف خود دست یابند.

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: در فتنه 88 دشمن به دنبال افرادی بود که از جمهوری اسلامی ایران سیلی خورده و مرتکب جنایات شده بودند تا از طریق آنان به اهداف خود دست یابند.

وی افزود: 30 نفر از این کودتاگران برای تحریم ایران به ترامپ نامه نوشتند تا ایران را بیش از این تحریم کنند چرا که این کودتاگران و فتنه گران رابطه بین نظام و مردم را درک نکردند.

ارسال نظرات